• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

حجت الاسلام اميني: براي حل مشكلات تيم نفت بايد از نفوذ نماینده، استاندار، و بعضی چهره های سرشناس مثل حاج محسن استفاده کنیم.

  • کد خبر : 9371
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

نمی گوئیم اختلاف بین مسئولین و مدیران نیست ولی تعامل برای حل اختلافات هم هست/ روزنامه های سیاه و نشریات زرد و سایت های نا امید کننده و مایوس کننده به لطف پروردگار نداریم/ براي حل مشكلات تيم نفت بايد از نفوذ نماینده، استاندار، و بعضی چهره های سرشناس بختیاری مثل حاج محسن استفاده کنیم. […]

نمی گوئیم اختلاف بین مسئولین و مدیران نیست ولی تعامل برای حل اختلافات هم هست/ روزنامه های سیاه و نشریات زرد و سایت های نا امید کننده و مایوس کننده به لطف پروردگار نداریم/ براي حل مشكلات تيم نفت بايد از نفوذ نماینده، استاندار، و بعضی چهره های سرشناس بختیاری مثل حاج محسن استفاده کنیم. من از این عزیزان صاحب نفوذ که نام بردم با خبرم که اگر همه نفوذ خود را با هم به کار ببندند می توانند تیم اول و اصلی نفت ایران را تیم نفت بچه های مسجدسلیمان قرار بدهند

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های نمازجمعه مورخه:۱۴/۶/۱۳۹۳ مسجدسلیمان با اشاره به دهه کرامت عنوان داشتند: ایام فرخنده و خجسته میلاد اولاد امام موسی کاظم(ع) به ویژه حضرت ثامن الحج امام رضا(ع) پیشوای علم، معرفت و تقوا را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه ي خطبه ها با اشاره به مسائل و موضوعات مختلف در شهر مسجدسلیمان عنوان داشتند:در برهه کنونی نیاز شهر ما به اتحاد و همدلی بیشتر است. آن هم در مسجدسلیمانی که در سال های نه چندان دور دیگر حتی ملک هم در آن ارزشی نداشت و همه سعی می کردند که از این شهر مهاجرت کنند ولی اکنون در بیشتر محلات شهر ارزش املاک تا چندین برابر گذشته ارزش پیدا کرده است و ما شاهد ساخت و سازهای بسیاری در شهر هستیم. افق روشن است، بصیرت مردم بالا رفته است، همدلی ها خیلی بهتر از گذشته است. نمی گوئیم اختلاف بین مسئولین و مدیران نیست ولی تعامل برای حل اختلافات هم هست. روزنامه های سیاه و نشریات زرد و سایت های نا امید کننده و مایوس کننده الحمدالله و به لطف پروردگار نداریم.

حجت السلام والمسلمین امینی ادامه دادند: شورای اسلامی شهر ما هم مثل بقیه شهرها انتخابات برای تعین هیئت رئیسه داشتند. وظیفه دارم به هیئت رئیسه قبلی خسته نباشید و دست مریزاد و به هیئت رئیسه جدید هم تبریک بگویم.. اعضای شورای اسلامی شهرمان تا این جا نجابت بختیاری گری و اسلامی را به نمایش گذاشته اند. من بداخلاقی ندیده ام از آن ها انشاالله این فضا را حفظ کنند.

شورای اسلامی شهر تنها چیزی که نیست یک کانون سیاسی و تنها چیزی که هست یک کانون اجتماعی فرهنگی است و انشاالله که همه به شورا کمک خواهندکرد.

حاج آقا امینی ادامه دادند: نگاه کشوری و استانی به شهر ما دوخته شده است و من لازم می دانم که از استاندار محترم تشکر کنم که مبلغ هنگفتی به حساب تیم فوتبال نفت عزیز ما ریختند. تیم نفتی که بنا بر وظیفه از همه دست اندارکاران و زمینه سازان برای شکل گیری این تیم صمیمانه سپاسگزاری می کنم. به خصوص تلاش هاو زحمات دو سه ماهه اخیر بچه های نفت مسجدسلیمان. مدیران و معاونین ایشان که استادیوم شهید بهنام محمدی را آبرومندانه و با یک مدیریت جهادی آماده نمودند برای حضور هزاران نفری تماشاگران نوعاً جوان شهرمان. همچنین تشکر می کنیم از مدیریت شبکه استانی خوزستان برای توجه به تیم فوتبال نفت و گزارشگران این بازی ها که در گزارش بازی های این تیم به تاریخ گذشته و خصوصیات منحصر به فرد این شهر توجه نشان می دهند و آن ها را بیان می کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به مسابقه فوتبال بین تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران گفت: بازی تیم تازه به لیگ برتر آمده نفت مسجدسلیمان و تیم قدر ایرانی آسیائی استقلال را من این گونه می بینم. با این نگاه می بینم، آبادانی و عمران مسجدسلیمان. نمونه شدن مسجدسلیمان ضرب المثل شده مسجدسلیمان عزیز و بزرگوارمان. آفرین به بچه های تیم نفت که قدرتمندانه در مقابل تیمی بازی کردند که نزدیک به هفتاد سال سابقه دارد. اگرچه دوتا گل خوردیم اما مهم این است که بازی با شکوهی را به نمایش گذاشتند. لذا آفرین باید گفت به این بچه ها و تماشاگران و لیدرهای با ادبی که سفارش مسئولین و این حقیر را همیشه گوش می گیرند. در چند روز گذشته با جمع لیدرها دیداری داشتیم و در زمینه های مختلف حرف زدیم. به آن ها گفتیم که شما لیدر نفت هستید. آن دیگری در سنگر مسئولیت برای یک آرمان دیگر و من طلبه جائی دیگری نشسته ام و همه ما محور مشترک مسجدسلیمان هستیم و دست به دست هم مسجدسلیمان را از این معضلاتی که گرفتار آن است نجات خواهیم داد. مسجدسلیمانی که به لطف خدا رو به پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه عنوان داشتند : دو سخن دارم. یکی به مسئولین وزارت نفت و یکی هم به بچه های دوست دار تیم نفت. خطاب به مسئولین وزارت نفت عرض می کنم که این بچه های تیم نفت بیش از این ها درخور توجه هستند. وقتی نگاه می کنیم می بینیم که درآمد کل بازی کنان و عوامل این تیم شاید نرسد به قرارداد یکی از بازی کنان تیم استقلال تهران خوب چه انتظاری می شود از این تیم داشت. تیمی که هنوز بازی هایش در لیگ برتر با اندازه انگشتان دو دست هم نرسیده. بچه هائی ازخانواده های مومن و مستضعف و متوسط که خیلی خوب در این بازی درخشیدند و به نظر بنده راه چندین ده ساله را یک شبه طی کردند. حاج اقا امینی در ادامه گفتند: ما یک تیم دیگر در لیگ برتر به نام نفت تهران داریم و اگر بحث اصل و فرع باشد به نظر می اید که تیم اصلی باید نفت مسجدسلیمان باشد و تیم فرعی باید نفت تهران باشد. البته ما تیم نفت تهران را دوست داریم و به آن ها احترام می گذاریم اما پایتخت به اندازه کافی تیم های به نام و سرشناس دارد. می طلبد که تیم اصلی نفت ایران تیم نفت مسجدسلیمان باشد و این خیلی روشن است که ما چرا می گوئیم این جا اصل است.

حجت السلام امینی ادامه دادند: سئوال می کنم از وزیر محترم نفت و دست اندر کاران وزارت نفت که آیا چاه نفت اول خاورمیانه در مسجدسلیمان است یا در تهران؟ آیا اقیانوس نفت و گاز در مسجدسلیمان است یا در تهران؟ آیا آلاینده گی های نفت و گاز نصیب مسجدسلیمانی ها می شود یا تهرانی ها. آیا از مسجدسلیمان روزانه هزاران بشکه نفت استخراج می شود یا از تهران؟ خوب اگر جواب سوالات من را دارید پس اصل باید تیم نفت مسجدسلیمان باشد و بودجه لازم و کافی برای موفقیت به این تیم تخصیص داده شود.

وي ادامه داد: از نفوذ نماینده محترممان، از نفوذ استاندار محترم، از نفوذ بعضی از چهره های سرشناس بختیاری مان در پایتخت مثل حاج محسن باید استفاده کنیم. ایشان ادامه دادند: من به عنوان یک طلبه ای که شب و روز دارم در این شهر زندگی می کنم بچه هایمان را می بینم. موج خوشحالی آن ها برایمان خوشحال کننده است. این ها بچه های ما هستند. بیکارند،بی پناهند، عمری است که در یک شهر محروم زندگی می کردند. شأن آن ها این نیست. من از این عزیزان صاحب نفوذ که نام بردم با خبرم که اگر همه نفوذ خود را با هم به کار ببندند می توانند تیم اول و اصلی نفت ایران را تیم نفت بچه های مسجدسلیمان قرار بدهند. یک حرفی هم با بچه های تماشاچی یمان داریم و آن این است که به عنوان یک برادر دلسوز عرض می کنم که بی طاقتی نکنید، عجول نباشید، احساس در منطقه بختیاری مان زیاد است. این احساسات خوب است اما باید عقلانی هزینه شود. من دیدم که بعضی از دوستان به زمین و زمان شکایت می کردندکه اقا چرا دو گل خوردیم. شما ان طرف را هم ببینید که این بچه ها چقدر قشنگ بازی کردند. تازه امده اند، حالا حالا ها كار دارند. تماشاگران باید به شور و شوق و حمایتشان از تیم ادامه دهند. کم حوصله و بی طاقت نباشيد. عمران و آبادانی و پیروزی همت می خواهد. انگیزه و استقامت و پافشاری می خواهد، اتحاد و همدلی می خواهد. انشاالله آدمهای صاحب نفوذ شهرمان به این همگرائی و همدلی و امید و اتحاد و استقامت دامن می زنند. با این امیدکه ما هم مثل رهبر عزیز انقلاب و به پیروی از رهبر بزرگوارمان آینده ایل و تبارمان مسجدسلیمان، لالی و اندیکا و برویم تا بازفت و چلگرد را بسیار روشن و عالی می بینیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 12
  1. من نه بسیجیم و نه……
    مهندس صنعتی هستم و درامدم بدک نیست
    امابه جد میگم
    زنده باد امینییییییییییییییییی

  2. حاج اقا بلکه خودتون یه کاری کنید

  3. آقاي مرادي تشكر مي كنم از اطلاع رساني دقيق و به موقعتان… از حاج آقا اميني هم تشكر مي كنم به خاطر موضع گيري ها و اطلاعات دقيق و به روزشان. خدا خيرشان بدهد. خداوكيلي امام جمعه خوبي داريم.

  4. حاج اقا خیلی عزیز هستی. هرجا هستی زنده باشی

  5. حاج اقاکاشک شورای شهر کمی مثل جنابعالی تعصب،دلسوزی،وموقعیت شناسی شما را داشتند.
    در شوراها فقط فرصت سوزی جای دارد نه دلسوزی………………………

  6. واقعا چرا بودجه ی صنعت نقت باید برای تیمی خرج بشه که نه تماشاگر داره نه تاثیری روی جامعه داره(نفت تهران).
    اما نفت مسجدسلیمان که تمام استان خوزستان این تیم رو بسیار دوست دارند و از یک شهر محروم (زادگاه نفت) هست و کلی روی وضعیت اجتماعی یک شهر میتونه تاثیر مثبت بذاره نباید بودجه کافی برای جذب بهترین بازیکنان و مربیان و اردوها رو داشته باشه؟؟؟
    مگه شهر تهران نفت تولید میکنه که بودجه ورزش رو میدن به تیم نفت تهران که 10 تا تماشاچی هم نداره؟؟؟؟؟
    این مسجدسلیمانه که 107 سال بی وقفه نفت تولید میکنه. و پولش تو جیب بابک زنجانی ها میره.

  7. ای کاش 4تاانسان پاک ودلسوزی مثل شما کاره ای بودن اونوقت شهرما عروس خاورمیانه میشد.آقای مرادی لطفا به اآقای امینی بگیدکه برای ارتباط مردم حداقل یه سایت درست کنید تا مردم بیشتر در ارتباط با امام جمعه باغیرت وبی همتای خودشان باشن.زنده باد مدیر سایت وحاج اآقآمینی

  8. درود بر حاج آقا امینی که در حل تمامی مشکلات شهر در صحنه هست.واقعا وبی شک اگر دلسوزانی همچون امینی بزرگ در شهرم وجود داشت حال شهرم جور دگری بود .درود برشما جناب امینی بزرگوار.

  9. از وقتی ارتباط حاج اقا امینی و سردار دکترحاج محسن رضایی خوب شده گرچه عالی نشده که انشاالله بشود و عده ای بزارن.اوضاع شهرمان رو به بهبود و امیدواری رفته.

  10. هیات مدیره غیر فوتبالی و بی تجربه فعلی تیم خوب و یکدست فصل گذشته را از هم پاشوندند و گرنه همون تیم با همون کادر و بازیکنان در صورت داشتن بودجه و امکانات متناسب با لیگ برتر، میتونست نتایج خیلی بهتر از این بگیره . اما متاسفانه تیم رو نابود کردند .

  11. ای کاش این نگاه همگرایی را از روز اول سرلوحه قرار میدادیم…همه چیز حل میشد…

  12. یک کانون فتنه در این شهراست از افراد سرخورده بی بینش سیاسی با همه مخالف هستن تخریب می کنن با امام جمعه حاج محسن نماینده همه می شناسن اینها رو…. .نمی گذارن شهربه آرامش برسد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.