• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
4

جشن تكريم هفته كار و كارگر در مجتمع صنايع پتروشيمی مسجدسليمان

  • کد خبر : 63622
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
جشن تكريم هفته كار و كارگر در مجتمع صنايع پتروشيمی مسجدسليمان

رویش زاگرس:  به مناسبت هفته كار و كارگر طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان، رياست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و ديگر مسئولين مراسم گرامی داشت هفته كار و مقام كارگر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دكتر معظمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در اين جلسه با […]

رویش زاگرس:  به مناسبت هفته كار و كارگر طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان، رياست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و ديگر مسئولين مراسم گرامی داشت هفته كار و مقام كارگر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دكتر معظمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در اين جلسه با ارج نهادن به مقام والاي شهدا به ويژه شهدای كارگر گفت: كارگران از اهميت بالايي در چرخه توليد و حل مسئله و مشكلات مربوط به آن برخوردارند.  وی با تبيين نقش كارگر در اقتصاد كشور گفت: شركت صنايع پتروشيمی مسجدسليمان مديون زحمات اين قشر زحمتكش است.

معظمی در ادامه به لزوم كار توام با بهره وری پرداخت و افزود: در حال تدوين برنامه های مختلف جهت توسعه و تعالی همه جانبه شركت هستيم.
در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار محمودی فرمانده سپاه پاسدارن شهرستان ضمن تقدير از مديرعامل شركت بابت تكريم مقام كارگر و برگزاری اين جشن، طی سخنانی به اهميت كار و نقش كارگر در توسعه و اقتصاد كشور پرداخت.
در پايان این مراسم از كارگران نمونه اين در حوزه های مختلف با اهدا هدیه و لوح تقدير تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.