• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
3

با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری
تجلیل از معلمان و حامیان فرزندان ایتام تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی

  • کد خبر : 63711
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تجلیل از معلمان و حامیان فرزندان ایتام تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی</span>

رویش زاگرس: با حضور آیت الله هدایی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و حجت الاسلام  سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان از معلمان و حامیان فرزندان ایتام تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی تجلیل به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آیت الله هدایی در این مراسم با تسلیت ایام […]

رویش زاگرس: با حضور آیت الله هدایی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و حجت الاسلام  سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان از معلمان و حامیان فرزندان ایتام تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی تجلیل به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آیت الله هدایی در این مراسم با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از حمایت معلمان و حامیان این خیربه از فرزندان ایتام تحت پوشش تجلیل و گفت: این سنت الهی است که شما نتیجه عمل خود را در دنیا و آخرت خواهید دید. وی گفت: امیدواریم نتیجه این عمل صالح در ایجاد این خیریه به دست سردار پرافتخار اسلام  دکتر محسن رضایی باقیات صالحات مرحومین احمد و مریم قرار گیرد.
حجت الاسلام  سید احمدی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان نیز با تقدیر از فعالیت های متنوع خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی گفت: از نزدیک شاهد فعالیت های فرهنگی، اجتماعی حمایتی این نهاد و نیز خدمت به اقشار محروم می باشم.
در ابتدای این مراسم محمدرضا مکوندی مدیر خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی با تشکر از همکاری و حمایت های مستمر حامیان،خیرین و نیز حجت الاسلام سید احمدی از عملکرد این خیریه در سال گذشته در حوزه های حمایتی و توانمندسازی اقشار محروم گزارشی را ارائه نمودند.
در ادامه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تعداد سی نفر از حامیان ایتام این خیریه تقدیر به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.