• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 11997اخبار امروز : 1
4

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)
دیدار رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با دختران شهدای شاغل در اداره تامین اجتماعی

  • کد خبر : 63845
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دیدار رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با دختران شهدای شاغل در اداره تامین اجتماعی</span>

رویش زاگرس:به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان از دختران شهید شاغل در این اداره دیدار و تجلیل کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش در این دیدار محمد عسکری ضمن تبریک میلاد حضرت […]

رویش زاگرس:به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان از دختران شهید شاغل در این اداره دیدار و تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری رویش در این دیدار محمد عسکری ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) با بیان این که پاسداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه هر ایرانی ست گفت: شهدا مظهر صداقت و ایثار هستند و این ایام بهانه ای شد تا ضمن دیدار با دختران معظم شهدای شهرستان از صبر و استقامت و فداکاری این عزیزان تجلیل شود. وی ادامه داد:

دیدار با خانواده معزز شهدا موجب قوت قلب است و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است تا از دعای خیر همین عزیزان بتوانیم در راه خدمت رسانی به مردم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موفق و سربلند باشیم.
لازم به ذکر است در پایان از سوی علیرضا فرجی رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان به دختران شهدای شاغل در این اداره هدایایی اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.