• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
3

به مناسبت روز کار و کارگر
تقدیر از کارگران نمونه کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان(مسجدسلیمان

  • کد خبر : 63721
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت روز کار و کارگر</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تقدیر از کارگران نمونه کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان(مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: در جلسه ای که در شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان برگزار شد از کارگران نمونه این شرکت تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این نشست مهندس مهدی سرخان پور مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش رو تولید و تحقق شعار سال و هم افزایی بیشتر […]

رویش زاگرس: در جلسه ای که در شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان برگزار شد از کارگران نمونه این شرکت تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این نشست مهندس مهدی سرخان پور مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش رو تولید و تحقق شعار سال و هم افزایی بیشتر در جهت تولید، شنونده مسائل و موارد کارگری از زبان کارگران و مدیران واحدهای مختلف کارخانه بود.
مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان
مهدی سرخان پور نیز در سخنانی عنوان داشت: هدف ما این است که با کمک هم بتوانیم کیفیت و کمیت تولیدمان را افزایش دهیم و ضایعات کار را به حداقل ممکن برسانیم. وی ادامه داد: امروز آلومینیوم کاوه خوزستان تنها کارخانه ای است در منطقه که اکستروژن آلومینیوم در اختیار دارد و در چند روز آینده نیز با عنایت پروردگار و زحمات شما اولین و تنهاترین کوره ی ریخت آلومینیوم در خوزستان و منطقه را به نام خود ثبت خواهیم کرد که این کار بسیار بزرگی ست.
وی در ادامه گفت: ارج نهادن به مقام کارگر در بنیاد مستضعفان و زیر مجموعه آن تا برسد به کارخانه یکی از اصول مورد توجه بوده و سعی شده است به بهترین شکل ممکن عملی و اجرایی شود، اگرچه ممکن است گلایه ها و اشکالاتی هم در طول روند کار و تلاش پیش آمده باشد، که باید سعی کنیم پس از شناسایی در صدد رفع آن ها باشیم. مهدی سرخان پور عنوان کرد: همان طور که در سال گذشته با بهره مندی از خلاقیت و ایده پردازی مهندسین و کارگران بومی با کمترین هزینه توانستیم با ساخت سلوشن و کواینچ…را به خط تولید کارخانه اضافه کنیم انشالله با راه اندازی کوره پیش رو بدون شک گام قابل توجه ای در جهت تولید و همچنین تثبیت مشتریان دائمی و خاص خود خواهیم برداشت و این اتفاق در راستای تولید محصولات خاص از جمله ریل سوم قطار شهری… و ثبات شغلی پرسنل این کارخانه اثر گذار خواهد بود.
مهندس سرخان پور در حاشیه این جلسه در خصوص اجرایی کردن طرح طبقه بندی مشاغل عنوان کرد: طرح طبقه بندی مشاغل و گروه بندی ها مطابق با قانون کار در سطوح بالا و منابع انسانی در حال تهیه و اقدام است، اما چنان که اکثریت پرسنل خواستار این باشند که در مدت زمان کوتاه تری اقدام شود این موضوع را در اولین فرصت، در جلسه هئیت مدیره مطرح و بدون شک با شناختی که از همکاران خود در هئیت مدیره دارم از اجرایی کردن آن استقبال خواهند نمود.
سرخان پور در ادامه افزود: لازم است جهت نشاط و شادابی و همچنین سلامتی پرسنل به موضوع ورزش در کارخانه نیز توجه بیشتری شود. در همین راستا احداث یک زمین فوتبال چمن مصنوعی در دستور کار ریاست کارخانه و دفتر فنی قرار داده شده است. وی همچنین پیشنهاد تشکیل یک تیم فوتبال به نام آلومینیوم کاوه خوزستان -مسجدسلیمان را در لیگ شهرستان مطرح کردند.
در پایان این جلسه به رسم هر ساله با نظر سنجی از مسئولین واحدهای مختلف با حضور در سالن تولید شش نفر از کارگران نمونه با اهدا لوح سپاس به همراه کارت هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.
اسامی کارگران نمونه: عیدی محمد حسینی از واحد مکانیک، غلامرضا سلیمانی از واحد برق، محمد فرهادی از واحد جوشکاری، محسن محمودی برام از واحد انتظامات، حسن کایدی از واحد تولید، محمدرضا نجف پور از واحد سلوشن.
لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه به همراه تعدادی از مدیران شرکت با حضور در قطعه شهدای چهاربیشه و اهدا گل بر مزار شهدا به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.