• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
1

همایش طلایه داران تبلیغ و پیشگامان جهاد و ایثار در شهرستان اندیکا

  • کد خبر : 63608
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
همایش طلایه داران تبلیغ و پیشگامان جهاد و ایثار در شهرستان اندیکا

رویش زاگرس: همایش طلایه داران تبلیغ و پیشگامان جهاد و ایثار (صالحین) ویژه ائمه جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان اندیکا برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ و پیشگامان جهاد و ایثار با حضور حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج)در این شهرستان […]

رویش زاگرس: همایش طلایه داران تبلیغ و پیشگامان جهاد و ایثار (صالحین) ویژه ائمه جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان اندیکا برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ و پیشگامان جهاد و ایثار با حضور حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج)در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ پاسدار قاسم نوذری گفت: هدف از شجره طیبه صالحین تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است. صالحین در واقع، به منزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج)، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل های فرهنگی، دینی است.
نوذری در ادامه گفت: به منظور تقویت ایمان و معرفت بسیجیان در پایگاههای بسیج و پرورش استعدادهای جوان ،تربیت نیروی کادر در عرصه های مختلف، این طرح در پایگاههای مساجد و محلات و در تمام سطوح بسیج به وسیله سه عنصر اصلی ( امام جماعت مسجد، فرمانده پایگاه و سرگروه تربیتی )برای بسیجیان به اجرا در می آید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا در پایان گفت: اين برنامه با حضور مسؤلین شهرستان از فرماندهان پايگاه ها و ائمه جماعات با اهدا کارت هدیه و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.