• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
0

باقري نيا: همچنان منتظر مكوندي مي مانم

  • کد خبر : 7975
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالمجید باقری‌نیا اظهارکرد: در حال حاضر تمرینات‌مان به خوبی پیش می‌رود و در حال بدنسازی هستیم. در کنار این کار هم مذاکرات با بازیکنان مورد نظر در حال انجام است. وی بیان‌کرد: امروز با ميلاد زنيدپور و احسان عبدي كه هر دو هافبك هستند به توافق رسيديم و قرارداد آن‌ها به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالمجید باقری‌نیا اظهارکرد: در حال حاضر تمرینات‌مان به خوبی پیش می‌رود و در حال بدنسازی هستیم. در کنار این کار هم مذاکرات با بازیکنان مورد نظر در حال انجام است.

وی بیان‌کرد: امروز با ميلاد زنيدپور و احسان عبدي كه هر دو هافبك هستند به توافق رسيديم و قرارداد آن‌ها به امضا رسيد. پيش از اين هم با ميلاد سليمان‌فلاح و رضا محمدي به توافق رسيده بوديم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان درباره این‌که شنیده می‌شود عادل کلاه‌کج و کبه جزو لیست بازیکنان مورد نياز او هستند، گفت: کلاه‌کج جزو گزینه‌ها نیست. کبه هم جزو گزینه‌هایم نیست و اصلا ما بازیکن خارجی جذب نمی‌کنیم.

وی در ادامه درباره تمرینات تیمش، عنوان‌کرد: در حال حاضر تمرینات در اهواز پیگیری می‌شود و ما یازدهم برای برپایی یک اردو به بروجرد می‌رویم و سعی می‌کنیم که یکی دو دیدار تدارکاتی نیز داشته باشیم.

باقری‌نیا با بيان اين‌كه در فصل نقل و انتقالات آرام حرکت می‌کنیم، خاطر‌نشان‌كرد: ولي سعی می‌کنیم مطمئن بازیکن جذب کنیم و نگران هم نیستیم. خوشبختانه رقابت‌های لیگ با یک هفته تاخير برگزار می‌شوند و به 16مردادماه موکول شده است که این موضوع هم به ما کمک می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که تکلیف بهروز مکوندی و انتخاب دستیار اول‌تان به کجا رسید؟ گفت: من دستیار اولم را هنوز مشخص نکرده‌ام و همچنان منتظر آقای مکوندی هستم. مکوندی می‌گوید که نمی‌آید ولی ما اصرار داريم که او حتما برگردد، چرا که ما این موضوع مدنظرمان است که مکوندی برای تیم خیلی زحمت کشیده و کمک کرده است تا تیم به لیگ برتر صعود كند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: به هر حال مکوندی از یکسری موضوعات ناراحت است و ما سعی می‌کنیم این ناراحتی‌ها را برطرف کنیم و او را به تیم برگردانیم. چند روز دیگر هم در اين زمينه تلاش می‌کنیم و درنهایت اگر نشد باید فکری کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.