• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
1

کمک بیش از یک میلیارد ریالی به کتابخانه‌های عمومی لالی

  • کد خبر : 7185
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۶:۵۸

عسگر غفاری در جلسه کتابخانه‌های لالی اظهار کرد: با همکاری مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سیستم خنک کننده کتابخانه عمومی حکیم طوس لالی از محل اعتبارات این شرکت تامین اعتبار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وی افزود: سیستم سرمایشی کتابخانه عمومی حکیم طوس که کتابخانه مرکزی شهرستان نیز […]

عسگر غفاری در جلسه کتابخانه‌های لالی اظهار کرد: با همکاری مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سیستم خنک کننده کتابخانه عمومی حکیم طوس لالی از محل اعتبارات این شرکت تامین اعتبار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وی افزود: سیستم سرمایشی کتابخانه عمومی حکیم طوس که کتابخانه مرکزی شهرستان نیز می‌باشد به صورت پکیج مرکزی است و نیازمند سیستم بسیار خوبی بود که بتواند مکانی خنک و مناسب را بری استفاده مراجعه کنندگان آماده کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لالی گفت: با عنایت و حمایت‌های پیرامون مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجد سلیمان سیستم سرمایشی این کتابخانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال خریداری و در محل کتابخانه عمومی حکیم طوس جانمایی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لالی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کارهای بسیار خوبی برای کتابخانه‌های عمومی انجام داده و کمک‌های زیادی را در زمینه فرهنگ مطالعه و کتابخانه‌های عمومی به انجام رسانده است. وی عنوان کرد: خوشبختانه با نامگذاری سال جدید به نام “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مسائل کتاب و کتابخوانی، همچنین با تلاش‌های صورت گرفته نهاد کتابخانه‌های عمومی در فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری مراسم‌های خوب و مفید در گروه‌های سنی مختلف در سطح شهرستان و حمایت‌های مسئولان ارشد شهرستان شاهد توجه ویژه به کتابخانه‌های عمومی هستیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.