• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
2

برای دومین بار طی یک هفته گذشته
جوان مسجدسلیمانی به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید

  • کد خبر : 59605
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>برای دومین بار طی یک هفته گذشته</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>جوان مسجدسلیمانی به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید</span>

رویش زاگرس: با رضایت یک خانواده مسجدسلیمانی اعضای بدن یک جوان مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند اهدا شد. جوان مسجدسلیمانی به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با رضایت خانواده یک بیمار مرگ مغزی شده از شهرستان مسجدسلیمان اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد تا این هموطنان […]

رویش زاگرس: با رضایت یک خانواده مسجدسلیمانی اعضای بدن یک جوان مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند اهدا شد. جوان مسجدسلیمانی به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با رضایت خانواده یک بیمار مرگ مغزی شده از شهرستان مسجدسلیمان اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد تا این هموطنان زندگی دوباره‌ای را آغاز کنند.

عمل پیوند اعضای بدن بیمار مرگ مغزی شده مسجدسلیمانی در بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام شد و بیماران نیازمند اعضای بدن این جوان بختیاری را دریافت کردند. در همین ارتباط دکتر جواد شریعتی مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای مرد جوان اهل مسجدسلیمان به بیماران نیازمند خبر داد.

وی بیان کرد: با موافقت خانواده شریف زنده‌یاد علی مرادی وفا ۲۵ ساله اهل مسجدسلیمان که متأسفانه مرگ مغزی وی تایید شده بود، امروز جمعه ۹ تیرماه سال ۱۴۰۲ عمل پیوند اعضای وی در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد. مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این عمل، دو کلیه اهدایی به یک زن ۴۳ ساله اهل مسجدسلیمان و یک مرد ۳۳ ساله اهل شوشتر و کبد نیز به یک زن ۴۲ ساله اهوازی پیوند زده شد.

همچنین در روزهای گذشته نیز با رضایت یک خانواده صبور و سخاوتمند اهل مسجدسلیمان، اعضای بدن یک جوان بختیاری به بیماران نیازمند اهدا شد. دکتر جواد شریعتی مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: با موافقت خانواده شریف که مرگ مغزی او تائید شده بود، عمل پیوند اعضای ایشان در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد. این بیمار یک جوان به نام زنده‌یاد رضا صیدی ۴۵ ساله از شهرستان مسجدسلیمان است که متأسفانه بر اثر سانحه رانندگی مرگ مغزی شده بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.