• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
1

اصل ماجرای کلیپ منتشره در خصوص سرقت مسلحانه روز گذشته از اتوبوس مسافربری در محور مسجدسلیمان به اهواز و یا آبادان به اهواز چیست؟

  • کد خبر : 55668
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
اصل ماجرای کلیپ منتشره در خصوص سرقت مسلحانه روز گذشته از اتوبوس مسافربری در محور مسجدسلیمان به اهواز و یا آبادان به اهواز چیست؟

رویش زاگرس: سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص کلیپ منتشره سرقت مسلحانه از اتوبوس های مسافربری در فضای مجازی گفت:در روزهای اخیر سرقت مسلحانه از اتوبوس های مسافربری در محورهای استان نداشته و کلیپ مذکور مربوط به حدود یک ماه قبل (خرداد ماه) در حوالی اهواز اتفاق افتاد و کلیه سارقین نیز دستگیر […]

رویش زاگرس: سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص کلیپ منتشره سرقت مسلحانه از اتوبوس های مسافربری در فضای مجازی گفت:در روزهای اخیر سرقت مسلحانه از اتوبوس های مسافربری در محورهای استان نداشته و کلیپ مذکور مربوط به حدود یک ماه قبل (خرداد ماه) در حوالی اهواز اتفاق افتاد و کلیه سارقین نیز دستگیر شده اند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ایشان در ادامه و تکمیل خبر بیان داشتند: در خرداد ماه پس از وقوع سرقت از مسافرین یک دستگاه اتوبوس در حوالی شهرستان اهواز با ابلاغ تدابیر لازم و تشکیل تیم تخصصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی کلیه اعضا باند اقدام و طی چند عملیات متهورانه پلیسی متهمین را دستگیر و سرکرده باند نیز به ضرب گلوله پلیس مجروح و زمین گیر شد و از بد سارقین آلات ارتکاب جرم شامل یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک نظامی مجعول و یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه بیسیم دستی واکی تاکی نیز کشف و ضبط گردید.

ایشان اظهار کرد: سارقین در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت مسلحانه و ده فقره سرقت به عنف نیز معرفی شده اند. لازم به ذکر است در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهمین به اتهام ارتکاب ۱۸ فقره سرقت مسلحانه زندان بودند و چندی قبل  از سرقت مسلحانه مذکور با قید وثیقه از زندان آزاد شده بودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.