• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
3

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
۲ واحد نانوایی به علت کم‌فروشی، محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند

  • کد خبر : 53171
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۲ واحد نانوایی به علت کم‌فروشی، محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند</span>

رویش زاگرس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان گفت: ۲ واحد نانوایی به علت کم‌فروشی، محکوم به پرداخت جزای نقدی شده‌اند. حیدر چراغی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: ۱ واحد صنفی نانوایی به دلیل کم فروشی علاوه بر پرداخت ۱۹ میلیون و ۲۵۷ هزار ریال جریمه نقدی محکوم به […]

رویش زاگرس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان گفت: ۲ واحد نانوایی به علت کم‌فروشی، محکوم به پرداخت جزای نقدی شده‌اند. حیدر چراغی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: ۱ واحد صنفی نانوایی به دلیل کم فروشی علاوه بر پرداخت ۱۹ میلیون و ۲۵۷ هزار ریال جریمه نقدی محکوم به نصب پارچه بر سر درب محل کسب به مدت ۲ هفته از سوی شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گردیده است.

چراغی همچنین از جریمه یک نانوایی دیگر به مبلغ ۸۹ میلیون ۶۰۰ هزار ریال به دلیل کم فروشی خبر داد. وی گفت: تشدید بازرسی از نانوایی‌ها به‌ منظور کنترل توزیع و مصرف آرد و کیفیت پخت نان همچنان با شدت بیشتر ادامه دارد وی با بیان این که نان به‌عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می‌رود، گفت:

بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسین سازمان صمت، اداره اماکن ، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و دیگر دستگاههای نظارتی ادامه خواهد داشت. این مسئول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از واحدهای صنفی یا نانوایان از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا شماره ۱۲۴ اداره صمت اطلاع دهند تا دراسرع‌وقت به موضوع رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.