• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
3

پیام تقدیر دکتر اسماعيل جلیلی از مردم، مسئولين ورزشي و اهالي رسانه

  • کد خبر : 4986
  • ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا و نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مراتب تقدیر و تشکر خود را به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تماشاگران فهيم مسجدسليماني همچنين مهدي تاج رئیس سازمان لیگ، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا و نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مراتب تقدیر و تشکر خود را به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تماشاگران فهيم مسجدسليماني همچنين مهدي تاج رئیس سازمان لیگ، غلامرضا بهروان، عادل فردوسی پور مجری توانمند همچنين تمامي اهالي مطبوعات و سايت هاي خبري، اعلام نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی گفت: با میزباني خوب مسجدسليماني ها ثابت كرديم تماشگران مسجدسلیمانی جز بهترین و پرشور ترین تماشاگران ایران هستند.

وي ادامه داد: امیدوارم که این همت مضاعف براي ميزباني بازي موجبات خوشحالی هوداران تیم نفت و مردم مسجدسلیمان را فراهم كرده باشد. دكتر اسماعيل جليلي گفت: مهم اين بود كه تماشگران ما پيروز اين ميدان بودند. ايشان در پايان براي تيم فوتبال نفت در ادامه رقابت هاي ليگ يك كشور آرزوي موفقيت نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 22
  1. جاي تشكر دارد از دكتر اسماعيل جليلي به خاطر نوع نگاهي كه مسائل دارد.

  2. سپاس از دكتر جليلي عزيز به خاطر حمايت هايي كه هميشه از ورزش و ورزشكاران داشتند.

  3. جناب آقایان الهیاری و ابراهیمی عزیز و گرامی ، لطفا و در صورت امکان “نوع نگاهی” و “حمایت هایی که همیشه از ورزش و ورزشکاران داشته اند” را کمی شفاف کنید و در موردش توضیح دهید و مصداقهای عینی آنرا برای افکار عمومی و کسانیکه احیانا ممکن است این “نوع نگاه” را ندیده و در خصوص “حمایتهای همیشگی از ورزش و ورزشکاران ” مطلع نباشند ، بیان فرمایید ؟ با سپاس از شما

  4. ممنون از زحمت هاي جناب دكتر جليلي نماينده محبوب و زحمت كش. از زحمات و تلاش شما و ديگر عزيزان و شاد كردن دل جوانان مسجدسليماني كمال تشكر و سپاسگزاري را داريم.

  5. اميدوارم حمايت هاي جناب دكتر جليلي از نفت مسجدسليمان تداوم داشته باشد.

  6. تشکر از دکتر جلیلی و سردار محسن رضایی

  7. جناب آقای مراد بختیاری همین که دکتر اسماعیل جلیلی به عنوان نایب رییس فراکسیون مجلس هستند کفایت میکند و رایزنیها وجلساتی که برگزار میکنند. گویای همه چیز است .عزت زیاد

  8. از عنایت دکترحاج محسن رضایی جهت انتقال محل بازی تشکر می گردد.

  9. درود بر شيران زاگرس و دكتر اسماعيل جليلي محبوب جوانان و ورزشكاران شهر اولين ها

  10. جناب آقاي جلييل بنده يكي از پيشكسوتان ورزشي در مسجدسليمان هستم. انصافاً تلاش هاي شما جهت انجام اين ديدار در مسجدسليمان بر هيچ كس پوشيده نيست. اين را خود آقاي قاسمي رييس هيئت فوتبال شهرستان نيز بارها اعلام كردند كه شما چندين ساعت وقت گذاشتيد و در فدراسيون پيگير حل اين مشكل بوديد. به هر حال بنده از طرف جامعه پيشكسوتان ورزش مسجدسليمان و تمامي كساني كه در انجام اين كار تلاش كره اند از شما و همچنين جناب آقاي مهندس مجتبي حيدري، مهندس سلطان حموله ، جناب آقاي غلامعلي قاسمي و مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز و تمامي مردم تشكر مي نمايم.

  11. جناب آقای “بی نام” با سلام و درود بر شما، چنانچه منظورتان “نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس است ” ؟ ممنون میشوم توضیح بفرمایید: 
    1- “فراکسیون ورزش مجلس” در ورزش کشور چه نقش و جایگاهی دارد ؟ آیا یک فراکسیون تصمیم گیرنده برای ورزش کشور است یا صرفا مربوط به امور ورزش نمایندگان است ؟
    2- سوابق ورزشی جناب دکتر را برای آگاهی بنده و سایر همشهریانی که احتمالا اطلاع ندارند بیان بفرمایید ؟
    3- متاسفانه به سوالات بنده در کامنت قبل که خطاب به عزیزان دیگری بوده عنایت و دقت کامل نداشته اید و چنانچه ممکن است و اطلاعاتی دارید بدون کلی گویی به سوالات پاسخ بدهید واقعا علاقه مند هستم بدانم شاید با توضیحات شما بنده هم همین موضع و ارادت را نسبت به ایشان پیداکنم ، موجب امتنان است .

    4- 

  12. ممنون از زحمات جناب دكتر جليلي نماينده محبوب مان. انصافاً ورزشدوستان و ورزشكاران را خيلي خوشحال كردي.

  13. آقای مراد بختیاری دکتر جلیلی که در پیامشان تقدیر وتشکر کردند و مردم هم متقابلا از نماینده شهرشان تشکر کردند چرا شما…………..به هر حال ایشان زحمت خودشون را کشیدند چه عضو فراکسیون باشند با نباشند ولی الحق والانصاف انسان بزرگواری هستند وتا جایی که من شنیدم ایشان قبل از جانبازیشان تکواندو کار میکردند وبعد از جانبازی در مسابقات پرس سینه و تنیس روی میز جانبازان ومعلولان شرکت میکردند

  14. اقای قاسمی از سردار رضایی هم تشکر کرده اند،انگاری به چشم عده ای نمیاد،یا نمیخوان قبول کنند که آقای جلیلی تنها تلاش گر این عرصه نبوده،در پیام تقدیر نماینده محترم مسجدسلیمان بسیار باید تامل کرد. لطفا برش ندهید کامنت رو.

  15. سردار دکتر حاج محسن رضایی متشکریم برادر

  16. آقا محسن عزیز مرسی سردار م.

  17. تجربه و ارتباطات و نفوذ برادران رضایی بر کسی پوشیده نیست. به هرحال از رجال کشور ما بوده و شایسته تقدیرند، نه تخریب.

    دست همه عزیزانی که برای وطنشان بهرنحوی متحمل زحمتی میشوند را به گرمی میفشاریم. با آرزوی توفیق، سلامتی و بهروزی

  18. برادر عزیزم جناب مستطاب سردار دکتر حاج محسن رضایی(دام عزه) با سلام و تشکر از پیگیری آنجناب برای فوتبال نفت مسجدسلیمان. خداوند توفیقتان دارد.

  19. دوستان عزیز واقعا زشته به خودتان بیاید اصل موضوع را رها کردین و به جان هم افتادین مهم اینه که بازی توی شهر ما برگزار شد وما توانستیم به همه ورزش دوستان کشور نشان دهیم که دارای جه فرهنگ و تمدنی هستیم دست تمام دوستانی که زحمت کشیدن و برای حق مردم تلاش کردند درد نکنه فکر کنم مردم هم از مسولین شهر خود همین انتظار را داشتند بلاخره اگه قرار باشه افراد بزرگی جون دکتر جلیلی و دکتر رضایی بیگیر حق مردم مظلم شهر مان نباشند بس کی باید باشه مگه ما توی این شهر جندنفر داریم که بتوانند از حق مان توی کشور دفاع کنند بس بجای اینکه ما آتیش بیار معرکه باشیم بهتره اجازه بدیم دوستان در کنار همدیگه هر کاری که از دستشان بر میاد برای این شهر و مردمش انجام بدن .

  20. تلاش ديگران را براي شهرمان بايد قدرداني كرد كه دكتر جليلي با هوشمندي به نمايندگي از مردم اينكار را كردند. بقيه هم منتي بر مردم نداشته باشند. بالاخره اخوان رضايي مديون اين شهرند اگر هم كاري كنند !!!! نبايد منتي داشته باشند.

  21. جناب اميري منتي نزاشته اند،حتي دكتر اميدوار نزاشت اسمش روببرند،اين همه سر وصدا از اطراف جناب جليلي بلند شد را چه ميناميد؟

  22. زنده باد ایران زنده باد بختیاری٬ زنده باد دکتر جلیلی که حمایت های فراوانی از نفت داشتند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.