• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
2

نفت برنده دربی فوتبال جنوب شد/ نفت ۱ – فولاد ۰

  • کد خبر : 47748
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
نفت برنده دربی فوتبال جنوب شد/  نفت ۱ – فولاد ۰

رویش زاگرس/ یوسف خدامرادی: هفته هفتم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ جمعه ۲۸ آذرماه ۹۹ – ساعت ۱۵:۱۵ نفت مسجدسلیمان ۱ – فولاد خوزستان ۰ گل: نیما انتظاری (۹۰) داور: محمدحسین ترابیان/ کمک داوران: حسن ظهیری و مهدی سیفی اخطار: نیما انتظاری (نفت) – فرشاد احمدزاده، مهران موسوی (فولاد) بدون تماشاگر نفت مسجدسلیمان: […]

رویش زاگرس/ یوسف خدامرادی: هفته هفتم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ جمعه ۲۸ آذرماه ۹۹ – ساعت ۱۵:۱۵

نفت مسجدسلیمان ۱ – فولاد خوزستان ۰

گل: نیما انتظاری (۹۰)

داور: محمدحسین ترابیان/ کمک داوران: حسن ظهیری و مهدی سیفی

اخطار: نیما انتظاری (نفت) – فرشاد احمدزاده، مهران موسوی (فولاد)

بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، مصطفی نائیج‌پور، میثم تهیدست، نیما انتظاری، سجاد جعفری (۸۷- امیرحسین باقرپور)، محمدمهدی احمدی (۸۷- فرید بهزادی کریمی)، عباس بوعذار (۸۱- مهدی ایزدی)، محمدمهدی محبی و ساسان حسینی

سرمربی: مجتبی حسینی

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، وحید حیدریه، مهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی (۸۵- مجتبی نجاریان)، محمد میری (۶۶- زبیر نیک‌نفس)، محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد (۶۶- ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده (۸۵- محمدرضا عباسی)، لوسیانو پریرا و شروین بزرگ (۷۱- آیاندا پاتوسی)

سرمربی: جواد نکونام

خلاصه بازی

کسب پیروزی در اولین دربی خوزستان در لیگ بیستم برای جواد نکونام و مجتبی حسینی اهمیت ویژه‌ای داشت. فولادی‌ها پس از غلبه بر سایپا نیازمند سه امتیاز این بازی بودند تا در کورس صدرنشینی باقی بمانند و نفتی‌ها برای دور شدن از منطقه خطر جدول باید این دیدار خانگی را به سود خودشان پایان می‌دادند.

نیمه اول مسابقه نفت و فولاد کیفیت فنی بالایی نداشت؛ اکثر دقایق این نیمه در منطقه میانی زمین سپری می‌شد و پاس‌های اشتباه بین یاران دو تیم کاملا به چشم می‌آمد. بهترین موقعیت گلزنی نیمه نخست را فرشاد احمدزاده در دقیقه ۱۱ از دست داد و ضربه کم‌دقت این بازیکن از بالای دروازه نفت به بیرون رفت. در سمت مقابل میدان نیز شوت محکم سجاد جعفری در دقیقه ۱۷ فضای بالای دروازه فولاد را شکافت و راهی خارج شد تا ۴۵ دقیقه اول این بازی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد؛ این نیمه با حملات تیم نفت مسجدسلیمان همراه شد و سفیدپوشان نفت چند نوبت دروازه فولاد خوزستان را تهدید کردند. ضربه سر ساسان حسینی در دقیقه ۴۹ در دستان مرادیان جای گرفت، مرادیان در دقیقه ۶۰ شوت احمدی را به کرنر فرستاد، سپس ضربه سر بهروز نوروزی‌فرد به شکل خطرناکی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت و در دقیقه ۶۴ ضربات متوالی یاران نفت به بدن مدافعان خورد و تبدیل به کرنر شد.

جواد نکونام برای خارج کردن تیمش از زیر فشار نفتی‌ها دست به سه تعویض زد و فولادی‌ها در دقیقه ۷۱ نخستین فرصت جدی نیمه دوم را خلق کردند اما ضربه سر نیک‌نفس در پی ارسال آیندا پاتوسی از کنار دروازه نفت به خارج رفت. پس از آن یک ضربه ایستگاهی نصیب فولادمردان شد که شوت پاتوسی با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه میزبان راهی اوت شد و در دقیقه ۸۵ مهدی ایزدی فرصت تک‌به‌تک تیم نفت را هدر داد و ضربه وی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

در شرایطی که زمان بازی به دقیقه ۹۰ رسیده بود، نیما انتظاری با ضربه‌ای محکم دروازه فولاد خوزستان را گشود تا نیمه دوم پرهیجان این مسابقه با پیروزی یک بر صفر نفت مسجدسلیمان به پایان برسد.

شرح گل

۱-۰ (نفت): نیما انتظاری در پشت محوطه جریمه فولاد خوزستان صاحب توپ شد و با یک شوت محکم به زاویه سمت چپ دروازه احسان مرادیان را گشود و سفیدپوشان نفت را پیش انداخت.

در حاشیه

* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

* محمد بلبلی و سیروان قربانی از تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت غایب بودند.

* محسن فروزان دروازه‌بان فولاد خوزستان همانند بازی قبل به خاطر آسیب دیدگی غیبت داشت.

* مربیان دو تیم در جریان مسابقه نسبت به تصمیمات داور اعتراض می‌کردند و بازی چندین بار از جریان افتاد.

* زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی به دلیل بارندگی روز قبل لغزنده بود اما بازی در یک هوای مطبوع پاییزی انجام شد.

* عباس بوعذار بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان در این مسابقه برابر تیم سابقش به میدان رفت. امیرحسین باقرپور هم در لیست ذخیره‌های نفت قرار داشت و در دقایق پایانی به میدان رفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.