• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11803اخبار امروز : 0
1

نصب آخرین تجهیز فوق سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 45307
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

رویش زاگرس: مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: عملیات نصب آخرین تجهیز فوق سنگین پتروشیمی این شهرستان انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس صالحی نیامجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: عملیات نصب کاربامات کندانسور در پتروشیمی این شهرستان که محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیز […]

رویش زاگرس: مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: عملیات نصب آخرین تجهیز فوق سنگین پتروشیمی این شهرستان انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس صالحی نیامجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: عملیات نصب کاربامات کندانسور در پتروشیمی این شهرستان که محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیز محلول تولیده شده به رآکتور اوره جهت تغلیظ و تولید اوره ارسال می‌شود انجام شد.

او بیان داشت: وزن این تجهیز ۴۰۶ تن بود و تکنولوژی و دانش فنی این تجهیز، متعلق شرکت تویو ژاپن به عنوان لایسنسور واحد اوره بوده که ساخت آن در شرکت FBM ایتالیا صورت پذیرفته است و با اتمام این نصب، سایر فعالیت‌های باقی مانده، به سرعت انجام و امید است در سال جهش تولید، راه اندازی و تولید محصول در این کارخانه محقق می‌شود.

صالحی نیا افزود: با توجه به وزن این تجهیز فوق سنگین و موقعیت قرار گیری آن، به دلیل نصب سایر تجهیزات و سازه‌های فلزی و اجرای پایپینگ، از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عملیات این مگا پروژه، نصب این تجهیز بوده که تاکنون مورد مشابه نداشته است.

مجری طرح اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: این عملیات دقیقا مطابق با برنامه زمان بندی از قبل پیش بینی شده و همچنین بر اساس روش‌های فنی مربوطه که صفر تا ۱۰۰ آن از سوی متخصصان داخلی و با همکاری شرکت مهندسی پر آور به عنوان MC طرح، بدون حضور پیمانکار خارجی که به علت شیوع کرونا، امکان حضور و تکمیل فعالیت‌های باقی مانده را نداشت، صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.