• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
1

دو انتصاب در مناطق نفتخیز جنوب/ موسوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون شد

  • کد خبر : 4509
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس سید عبدا.. موسوی به عنوان مدیرعامل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس سید عبدا.. موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد.

مهندس حمید بورد در این حکم با برشمردن مهم ترین اولویت ها و مسئولیت های مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز مارون از زحمات مهندس حمید دریس در مدت مسئولیت مدیرعاملی این شرکت قدردانی کرد.

موسوی دارای تحصیلات مهندسی شیمی است و از سال ١٣٩٠ تاکنون به عنوان مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، از سال ١٣٨٥ تاکنون به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و از سال ١٣٨٠ تا سال ١٣٨٥ به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام وظیفه می کرد.

همچنین در حکمی دیگر از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مهندس حمید راکی به عنوان سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت منصوب شد. مهندس حمید بورد در این حکم از زحمات و تلاش های مهندس سید عبدا.. موسوی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. مهندس راکی پیش از این به عنوان معاون خدمات فنی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فعالیت داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4509
  • ارسال توسط :
  • 49 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دو انتصاب در مناطق نفتخیز جنوب/ موسوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.