• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران از تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان و استان خوزستان

  • کد خبر : 44140
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، علی احسان پور در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، علی احسان پور در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلاء ثبت شده است.

وی افزود: این موارد مذکور به تفکیک ۸ مورد در اهواز، ۳ مورد خرمشهر، شهرستان‌های باوی و رامهرمز هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های آبادان، دشت آزادگان، شادگان، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام یک مورد بوده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در خصوص متوفیان ابراز تأسف کرد و گفت: در این ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از هم استانی‌های ما در اثر کرونا ویروس جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب شمار جان‌باختگان در خوزستان به ۵۱ نفر افزایش یافت. دکتر احسان پور در مورد روند بهبود بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۲۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا سلامت خود را بازیافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان بیان کرد: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۳۸۱ نفر ابتلای قطعی کرونا ویروس به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در حال حاضر تعداد افرادی که از شهرستان مسجدسلیمان آزمایش کرونای آنان مثبت اعلام شده است ۹ نفر، شهرستان اندیکا ۲ نفر، تعداد افراد مشکوک که هنوز جواب آزمایش آنان اعلام نشده و در حال حاضر در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری شده اند ۷ نفر می باشد. ضمن آن که تاکنون با تلاش کادر درمان ۳۹ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.