• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

پنالتی نفت دیده نشد
تساوی نفت در روزی که مستحق پیروزی بود/ نفت مسجدسلیمان۰ پرسپولیس تهران۰

  • کد خبر : 38154
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته نوزدهم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی/شنبه ۴ اسفندماه ۹۷ – ساعت: ۱۶ نفت مسجدسلیمان ۰ – پرسپولیس تهران ۰ داور: حسین زرگر/ کمک داوران: سعید علی‌نژادیان و جواد مداح اخطار: هیثم هاشمی‌زاده، حکیم نصاری (نفت) – شایان مصلح (پرسپولیس)/ تماشاگر: ۱۰ هزار نفر نفت مسجدسلیمان: مهرداد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته نوزدهم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی/شنبه ۴ اسفندماه ۹۷ – ساعت: ۱۶

نفت مسجدسلیمان ۰ – پرسپولیس تهران ۰

داور: حسین زرگر/ کمک داوران: سعید علی‌نژادیان و جواد مداح

اخطار: هیثم هاشمی‌زاده، حکیم نصاری (نفت) – شایان مصلح (پرسپولیس)/ تماشاگر: ۱۰ هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی‌اصل، علیرضا علیزاده، حکیم نصاری، محمد پاپی، عباس عسکری (۳۵- اکبر آفاقی)، محمد شادکام (۸۳- میلاد میداودی) و هیثم هاشمی‌زاده (۶۵- اسماعیل شریفات)

سرمربی: علیرضا مرزبان

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، شایان مصلح، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی (۷۱- مهدی شریفی)، مهدی ترابی (۶۴- محمدامین اسدی)، امید عالیشاه (۸۴- بشار رسن) و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

خلاصه بازی

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید. نفت مسجدسلیمان برای کسب اولین پیروزی در نیم‌فصل دوم با حمایت بیش از ۱۰ هزار طرفدارش در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که تیم تهرانی در غیاب سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در مرکز خط دفاعی به میدان آمد و غیبت مدافعان میانی پرسپولیس فرصت خوبی برای مهاجمان نفت بود تا راحت‌تر به دروازه بیرانوند نزدیک شوند و فرصت گلزنی داشته باشند.

در دقایق ابتدایی توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و ضربه ایستگاهی عباس عسکری که از کنار دروازه پرسپولیس به خارج رفت، تنها شوت به دروازه در دقایق اولیه مسابقه بود که پس از برخورد به تیر عمودی دروازه تیم میهمان به خارج رفت.

اولین موقعیت گلزنی بازی در دقیقه ۱۶ خلق شد اما هیثم هاشمی‌زاده مهاجم نفت مسجدسلیمان نتوانست از این فرصت طلایی استفاده کند و بهترین موقعیت گلزنی نفت در نیمه اول را از دست داد. در سمت مقابل هم علی علیپور در دقیقه ۲۸ بهترین فرصت تیمش را خراب کرد و ضربه وی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

در سایر دقایق نیمه اول، توپ در میانه زمین بین بازیکنان دوتیم ردوبدل می‌شد و هیچ خطری دروازه‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس را تهدید نکرد تا ۴۵ دقیقه اول بدون حادثه خاصی به پایان برسد. ضمن اینکه عباس عسکری بازیکن نفت در اواخر این نیمه مصدوم شد و اکبر آفاقی جایگزین وی شد.

در نیمه دوم، برخوردهای بین بازیکنان برای تصاحب توپ بیشتر شد و داور در چندین صحنه کارت زرد را از جیب خود بیرون آورد. در دقیقه ۵۶ هم حسین زرگر قاضی میدان صحنه مشکوک به خطای پنالتی مدافع پرسپولیس روی حکیم نصاری هافبک نفت مسجدسلیمان را نادیده گرفت و این تصمیم اعتراض شدید بازیکنان، نیمکت نشینان و هواداران تیم نفت را به دنبال داشت.

اولین ضربه به چارچوب در این نیمه را محمد نادری در دقیقه ۷۲ به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان نواخت که توپ مستقیماً در آغوش مهرداد طهماسبی قرار گرفت. دقایقی بعد هم ضربه یوسف وکیا مدافع پیش تاخته نفت از کنار دروازه قرمزپوشان راهی خارج شد.

تلاش بازیکنان نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در دقایق پایانی مسابقه هم ثمری نداشت و این دیدار با تساوی صفر – صفر خاتمه یافت.

در حاشیه

* هواداران نفت مسجدسلیمان از سه ساعت مانده به آغاز مسابقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی حضور یافتند و ظرفیت سکوهای ورزشگاه قبل از شروع بازی تکمیل شد.

* حدود دویست نفر از طرفداران تیم پرسپولیس در سکوهای پشت نیمکت این تیم مستقر بودند و به تشویق قرمزپوشان پرداختند.

* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان پرچم‌های ژاپن را به ورزشگاه آوردند و برای قرمزپوشان کری می‌خواندند.

کوپال ناظمی یکی از داوران پشت دروازه این دیدار به دلیل درد از ناحیه شکم راهی بیمارستان شد و با تشخیص آپاندیس در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان مورد عمل جراحی قرار گرفت. با توجه به این موضوع داور دیگری جایگزین او شد.

* اندک هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه پیش از مسابقه اقدام به تشویق برانکو ایوانکوویچ کردند.

* علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان نیم ساعت مانده به برگزاری مسابقه به سمت هواداران تیمش رفت و با حرکات دست آن‌ها را برای تشویق زردپوشان تهییج کرد.

* پیش از آغاز بازی علیرضا بیرانوند برای دقایقی لباس بختیاری را که توسط یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان به وی اهدا شد را به تن کرد و عکس یادگاری گرفت.

* عباس عسکری کاپیتان نفت مسجدسلیمان در نیمه اول مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت.

* پس از تعویض عباس عسکری بازوبند کاپیتانی زردپوشان به حکیم نصاری تحویل داده شد. نصاری هم در دقایق پایانی به ورود میلاد میداودی به میدان بازوبند کاپیتانی را به کاپیتان اول تیمش داد.

* پس از تعویض شدن امید عالیشان بازوبند کاپیتانی قرمزپوشان به احمد نوراللهی تحویل داده شد.

* علیرضا مرزبان همراه با سایر نیمکت نشینان تیم نفت مسجدسلیمان شدیداً نسبت به نادیده گرفتن صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۵۶ اعتراض داشتند و حسین زرگر داور میدان به آمدن به کنار زمین پزشک تیم نفت را اخراج کرد.

* یکی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی با ورود به میدان میلاد میداودی را در آغوش کشید و پس از توسط لحظاتی توسط نیروهای انتظامی به بیرون از زمین هدایت شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.