• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
0

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارقین کابل های مخابراتی و سیم های برق فشار قوی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 38047
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ کارگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارقین کابل های مخابراتی و سیم های برق فشار قوی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: عوامل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ کارگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارقین کابل های مخابراتی و سیم های برق فشار قوی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۱ روز گذشته در منطقه بی بی یان این شهرستان به یک دستگاه پراید سفیدرنگ با دو نفر سرنشین مشکوک که پس از توقف و بازرسی  از خودرو مقدار تقریبی ۲۰۰ کیلو سیم برق فشار قوی از داخل خودرو کشف گردید. سرهنگ حسینی ادامه داد: در ادامه و در پی اعترافات متهمین مبنی بر ارتکاب سرقت های متعدد کابل های مخابرات، سیم برق و… در بازر سی مامورین از منازل این متهمین مقادیر قابل توجهی کابل و سیم نیز کشف و ضبط گردید. وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده تا کنون متهمین به ۶ فقره سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف و بازسازی صحنه نیز انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس در اعلام موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد و افزود: قطعاً اقدامات فرهنگی و توجیهی مردم با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم مؤثر و مفید خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.