• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
2

نامه شهروند مسجدسلیمانی به نمایندگان استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه،کردستان، آذربایجان غربی، بوشهر در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با قانون مناطق جنگی و عملیاتی

  • کد خبر : 37638
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

 نمایندگان محترم استان های: خوزستان، ایلام، کرمانشاه،کردستان، آذربایجان غربی، بوشهر در مجلس شورای اسلامی با سلام و دعای خیر احتراماً:از آنجایی که در اصل ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آمده است که: به منظور جبران عقب ماندگی های استان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تکالیفی را […]

 نمایندگان محترم استان های: خوزستان، ایلام، کرمانشاه،کردستان، آذربایجان غربی، بوشهر در مجلس شورای اسلامی

با سلام و دعای خیر احتراماً:از آنجایی که در اصل ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آمده است که: به منظور جبران عقب ماندگی های استان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تکالیفی را در چند بند و یک تبصره آورده که در این راستا، در (بند الف ) ماموریتی به ستاد کل نیروهای مسلح واگذار گردیده که فقط محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس را اعلام نماید در صورتی که، با مراجعه به اصل ماده مذکور (به جبران عقب ماندگی های استان ها) اشاره دارد نه فقط به برخی از شهرستان ها و از طرفی، از آنجایی که مدیریت استان های یادشده در ایام دفاع مقدس بیشتر در خدمت دفاع قرار گرفته بود و به تبع آن دیگر شهرستان های استان های فوق، تحت تاثیر شدید و مستقیم این محرومیت و عقب افتادگی ها قرار گرفته بودند. لذا انتظار می رود که نمایندگان محترم استان های: خوزستان، ایلام، کردستان،کرمانشاه، آذربایجان غربی، بوشهر در مجلس شورای اسلامی، ترتیبی اتخاذ نمایند تا با مشارکت سایر نمایندگان محترم، در قالب ( طرح اصلاح بند الف و ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه ) و به صورت نمونه ذیل، این موضوع به صورت جدی در مجلس محترم شورای اسلامی طرح و مورد تصویب قرار گیرد تا، کلیه کارکنان دولت و بخش خصوصی از این قانون بهره مند شوند. طرح اصلاح بند الف و ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه: ( بند الف مکرر ) – وزرات کشور/ ستاد کل نیروهای مسلح موظف است کلیه شهرستان های استان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس را تا پایان سال دوم اجرای قانون برنامه، به سازمان اعلام نماید.
(بند ج): عبارت (کلیه شهرستان های استان های ) پس از عبارت ( شاغلان ) اضافه، و عبارت ( سال دوم ) حذف و عبارت ( سال سوم ) جایگزین می شود. با عرض پوزش از همه نمایندگان محترم مجلس- انشا”الله همه مان عاقبت بخیر شویم.

ارادتمند: سید حسین پیربویری ( بویری )

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر حسین خان بویری و همه کسانی که برای این شهر دل می سوزانند

  2. از ستاد کل نیروهای مسلح عاجزانه درخواست داریم که به محرومیت باقیمانده از دفاع مقدس از جمله : جاده ها و وضعیت آسفالت خیابانها و محوطه های مناطق نظامی همچون: پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان و مرکز تعمیراتی شهید فرخ نیا مسجدسلیمان رسیدگی جدی بفرمایید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.