• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

مدیر کل راه‌آهن جنوب:
اتمام کار مطالعاتی مسیر جدید، مسجدسلیمان- شوشتر- اهواز

  • کد خبر : 37617
  • ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۹:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، اداره کل راه‌آهن جنوب از اتمام کارهای مطالعاتی مسیرجدید، مسجدسلیمان- شوشتر- اهواز خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان عبدالکریم درویش زاده مدیر کل راه‌آهن جنوب با اعلام این مطلب گفت: راه‌اندازی این خطوط اثرات مثبتی در توسعه حمل و نقل ریلی کشور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، اداره کل راه‌آهن جنوب از اتمام کارهای مطالعاتی مسیرجدید، مسجدسلیمان- شوشتر- اهواز خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان عبدالکریم درویش زاده مدیر کل راه‌آهن جنوب با اعلام این مطلب گفت: راه‌اندازی این خطوط اثرات مثبتی در توسعه حمل و نقل ریلی کشور داشته و ساخت این خطوط در دستور کار راه‌آهن قرار دارد.

وی افزود: این اداره کل خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، تجهیز ایستگاه‌ها، افزایش ظرفیت حمل بار و مسافر و … را برای افزایش رضایت و توسعه حمل و نقل ریلی در این استان در دستور کار خود قرار داده است.

درویش زاده اضافه کرد: افزایش سرعت حرکت قطارها تا ۱۴۰ و ۱۶۰ کیلومتر در ساعت، تغییر ساختار ناوگان مسافری از درجه دو به یک، تخصیص یک رام قطار پنج ستاره فدک و حذف قطارهای بی‌کیفیت از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام‌گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    ضمن عرض خداقوت
    مسیر مسجد سلیمان تا شوشتر که طبق گفته های قبلی مسئولین از منطقه صنعتی زیلایی تا ایستگاه فرهنگ شهر شوشتر ۳۴ کیلومتر فاصله دارد که طبق گفته های ایشان به یک شرکت ( نیک کار سپاهان ) جهت مطالعات واگذار شد . چه شد؟ لطفا” اخبارش را برای مردم منطقه پیگیری کنید .
    همچنین طبق گقته استاندار محترم از ایستگاه زیلایی تا مسجدسلیمان هم خط قطار کشیده خواهد شد .
    حالا این مسیر مسجدسلیمان – شوشتر – اهواز از کجا میره .؟ ( یعنی از مسجدسلیمان میره شوشتر بعد میره هفت تپه و ادامه مسیر میره اهواز یا اینکه مسیر جدیدی رو طی میکنه .!!!لطفا” روشنگری و شفاف سازی کنید . با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.