• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
2

قطع برق بعضى از مناطق مسجدسلیمان به علت حمل تجهیزات فوق سنگین شرکت صنایع پتروشیمى مسجدسلیمان

  • کد خبر : 34050
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دو قطعه دیگر از تجهیزات فوق سنگین پروژه اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمى مسجدسلیمان که هم اینک به مرز ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و آماده نصب تجهیزات می باشد پس از ورود به کشور و مراحل ترخیص از بندر امام به دو راهى لالى، مسجدسلیمان رسیده است. به گزارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دو قطعه دیگر از تجهیزات فوق سنگین پروژه اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمى مسجدسلیمان که هم اینک به مرز ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و آماده نصب تجهیزات می باشد پس از ورود به کشور و مراحل ترخیص از بندر امام به دو راهى لالى، مسجدسلیمان رسیده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به دلیل ارتفاع این تجهیزات با همکارى توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان، کابل هاى برق در مسیر باز تا تردد بدون مشکل انجام شود. به همین دلیل برق شهرک ولى عصر، پمپ بنزین ظاهرى، پلیس راه، روستاههاى دو راهى لالى تا عنبر، پایگاه هلال احمر دو راهى لالى، شرکت صنایع پتروشیمى مسجدسلیمان، آلومینیوم کاوه خوزستان از ساعت ٧صبح روز دوشنبه ٩٧/٣/٢١تا ساعت ١٠صبح همین روز قطع گردید.

روابط عمومى شرکت صنایع پتروشیمى مسجدسلیمان ضمن تشکر از مردم شریف مسجدسلیمان، لالی و اندیکا که صبورانه در حمل تجهیزات این شرکت در طول مسیر همکاری داشته اند از عزیزانى که با قطع برق مواجه شدند عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.