• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
3

میلاد میداودی:
امیدوارم مسئولین کمک کنند تا بتوانیم در سطح اول فوتبال ایران آبرو داری کنیم/ اتفاق خاصی رخ ندهد در نفت مسجدسلیمان می مانم

  • کد خبر : 33392
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگان با نتیجه ۲-۲ در برابر مهمان خود مس رفسنجان متوقف شد ولی با ۶۵ امتیازی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و راهی لیگ برتر شد. ستاره و کاپیتان تیم مسجدسلیمانی کسی نبود جز میلاد میداوودی. بازیکن اسبق استقلال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگان با نتیجه ۲-۲ در برابر مهمان خود مس رفسنجان متوقف شد ولی با ۶۵ امتیازی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و راهی لیگ برتر شد. ستاره و کاپیتان تیم مسجدسلیمانی کسی نبود جز میلاد میداوودی. بازیکن اسبق استقلال بعد از صعود دراماتیک تیمش به لیگ برتر اظهار داشت: ۳۴ هفته صدرنشین بودیم و باید به لیگ برتر صعود می کردیم. خیلی زحمت کشیدیم و مزد این زحمات همین صعود رویایی بود. از همه کسانی که در این راه به ما کمک کردند تشکر می کنم.

وی درباره بازی با مس رفسنجان و ۲-۲ شدن بازی گفت: به تیم مس رفسنجان تبریک می گویم. آن ها بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند و با این که نتیجه بزای تاثیری برای آن ها نداشت اما تا پای جان تلاش کردند و فوتبال پاکی را به نمایش گذاشتند. ما موقعیت های خوبی برای زدن گل های بیشتر داشتیم اما از آن ها استفاده نکردیم. طبیعی بود که بعد از ۲-۲ شدن کمی مدارا کنیم تا حداقل یک امتیاز برای ما به دست بیاید.

مهاجم نفت مسجدسلیمان همچنین اذعان داشت: ما سه هفته بود که به یک برد احتیاج داشتیم و صعود به لیگ برتر حق مردم این شهر بود. تنها عشق آن ها همین نفت مسجدسلیمان و همین تیم است. امیدوارم مسئولین کمک کنند تا با حضور دوباره در لیگ برتر، بازهم آسانسور نباشیم و بتوانیم در سطح اول فوتبال ایران ابرو داری کنیم.

وی درباره جشن قهرمانی عجیب و غریب نفتی ها و این که دستش به جام خورد یا خیر گفت: خب این مردم همان طور که گفتم تنها دلخوشی شان همین تیم است. قهرمانی ما برای آن ها بسیار شیرین بود و می خواستند خودی نشان بدهند. به خاطر همین به زمین ریختند. خود من فقط یک لحظه جام را لمس کردم و بعد از دستم رها شد. باز هم خوشحالم که مردم از این موفقیت خوشحال هستند. میداوودی در پایان در پاسخ به این سوال که در نفت می ماند یا خیر گفت: انشالله اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نفت مسجدسلیمان، تیم شهرم می مانم تا بتوانم محبت این مردم را جبران کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.