• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
2

حجت الاسلام امینی در خطبه های نماز جمعه:
اتحاد قوا نشان می دهد وقتی قوای سه گانه دست به دست هم دهند می توانند آرامش و امید را به مملکت تزریق کنند/ متاسفانه در شهر ما آمار خودکشی رو به افزایش است/ در حالی که بعضی ها در فضای مجازی شدیدترین حملات را به برگزاری عزاداری های ائمه می کنند اما شاهد هستیم مراسماتی که برای بعضی افرادی که خودکشی کرده اند از مراسمات مدافعان حرم باشکوه تر است/ اعضای شورای شهر و شهرداری می توانند با برگزاری جشن های محلات بعضی معضلات ضد اخلاقی و ضد فرهنگی را کاهش دهند

  • کد خبر : 33214
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان / عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: ولادت حضرت امام حسین، حضرت ابوالفضل العباس، حضرت علی اکبر و حضرت امام سجاد (ع)، اعیاد بسیار بزرگی هستند که در ماه شعبان المعظم واقع شده اند. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان / عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: ولادت حضرت امام حسین، حضرت ابوالفضل العباس، حضرت علی اکبر و حضرت امام سجاد (ع)، اعیاد بسیار بزرگی هستند که در ماه شعبان المعظم واقع شده اند.

وی افزود: ولادت با برکت قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر (عج)، از جمله مهم ترین دلایل عظمت ماه شعبان می باشد و آحاد و اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولین شهرستان باید سعی در گرامی داشت این ولادت داشته باشند. وی با بیان این که یکی از آموزه های وجودی امام حسین (ع) مقاومت و شجاعت ایشان بوده است گفت: شاه کلید فتوحات امروز جهان اسلام همین روحیه مقاومتی ست که از ایران با تاسی از حضرت ابا عبدالله (ع) تراوش کرد و منطقه را در برگرفت…

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:۴۰ سال از انقلاب گذشته است و همچنان بعضی افراد و روزنامه ها می خواهند از ملت و جوانان ما انسان های ترسو بسازند. باید حواسمان باشد از ارزش های مان دور نشویم چرا که دشمن می خواهد مبانی فکری و فرهنگی ما را نابود کند چون می دانند همه برتری ما ریشه در همین ایام الله و شخصیت های ملکوتی دارد.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقتی اتحاد قوا را می بینم بسیار خوشحال می شوم خصوصاً دز موارد اخیر مثل هرزه گی بازار ارز، ارزش بخشی به ریال ایرانی، جایگزین کردن یورو به جای دلار،تهدید کردن بعضی کانال ها به فیلتر شدن و روی آوردن به پیام رسانان داخلی که با استقبال خوب مردم نیز همراه بود و این نشان می دهد وقتی قوای سه گانه ما دست به دست هم بدهند می توانند آرامش و امید را به مملکت تزریق کنند…

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیاری از پلشتی ها و پسرفت ها نشأت گرفته از این است که از معنویات فاصله داریم. متاسفانه در شهر ما آمار خودکشی رو به افزایش است. ریشه بسیاری از این خودکشی ها و بد اخلاقی ها این است که بخشی از مردم از معنویات فاصله دارند و در حالی که بعضی ها در فضای مجازی شدیدترین حملات را به برگزاری عزاداری های ائمه می کنند اما شاهد هستیم مراسماتی که برای بعضی افرادی که خودکشی کرده اند از مراسمات مدافعان حرم باشکوه تر است. جامعه ای که اهل دعا باشد به آسانی پژمرده و منزوی نخواهد شد. این کار ائمه جماعات، حوزویان، دانشگاهیان، اهالی فرهنگ و هنر و… را سنگین تر می کند.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای شورای شهر و شهرداری گفت: جشن های محلات را بیشتر کنید تا بعضی معضلات ضد اخلاقی و ضد فرهنگی کاهش یابد. همچنین می تواند باعث ارتباط مستقیم مردم و مسئولین در این برنامه ها شود.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز پاسدار گفت: برجسته ترین و ماندگارترین جمله که حضرت امام (ره) فرمودند این بود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این نشان می دهد سپاه انقلابی ترین نهاد کشور است. وی ادامه داد: در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشد.

وی همچنین با تبریک روز ارتش گفت: امروزه ارتش معنویت‌محور، با سه بُعد انضباط، توانایی و آمادگی بیش از سال‌های قبل دارای روحیه و انگیزه برای دفاع از کیان این مرز و بوم است و از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، عشق خود را به حرکت توفنده انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل ابراز داشتند و در اثبات این معنا فداکاری‌ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌های بسیاری از خود نشان دادند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.