• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
3

عیادت خبرنگاران و تعدادی از مسئولان شهرستان از پیشکسوت رسانه مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 33202
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هوشنگ فرجی فر محقق، نویسنده و از فعالین عرصه رسانه شهرستان مسجدسلیمان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری شد. در همین راستا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، رییس دانشگاه پیام نور و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی به همراه جمعی از اصحاب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هوشنگ فرجی فر محقق، نویسنده و از فعالین عرصه رسانه شهرستان مسجدسلیمان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری شد. در همین راستا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، رییس دانشگاه پیام نور و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی به همراه جمعی از اصحاب رسانه مسجدسلیمان به عیادت ایشان رفتند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان هوشنگ فرجی فر عضو انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان، نویسنده کتاب پژوهشی بوی خوش باوینه که به زندگی و شخصیت هنری بزرگ مرد عرصه موسیقی بختیاری اختصاص دارد، خبرنگار روزنامه ایران و بانی مافگه بهمن علاالدین در تاراز می باشد.

حمید حیدری سورشجانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در این دیدار با تجلیل از خدمات هوشنگ فرجی گفت: ایشان یکی از پیشکسوتان رسانه شهرستان است که خدمات وی در خصوص آگاهی بخشی به مردم قابل تقدیر است. وی افزود: عیادت و دلجویی از پیشکسوتان و خبرنگاران کمترین کاری است که می توان برای ارزش‌گذاری به نسلی که سال‌های سال در زمینه‌های مختلف تلاش کرده‌اند انجام داد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.