• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
2

برگزاری جلسه هم اندیشی شهردار مسجدسلیمان با خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های خبری شهرستان + تصاویر

  • کد خبر : 33140
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اولین جلسه هم اندیشی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های خبری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سلیمانی در ابتدای سخنان خود با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) گفت: روزی که وارد شهرداری مسجدسلیمان شدم نواقص زیرساختی بسیاری را در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اولین جلسه هم اندیشی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های خبری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سلیمانی در ابتدای سخنان خود با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) گفت: روزی که وارد شهرداری مسجدسلیمان شدم نواقص زیرساختی بسیاری را در قسمت های مختلف مشاهده نمودم که قطعاً برای رفع این نواقص احتیاج به زمان داریم.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از اهداف ما در شهرداری مسجدسلیمان ساماندهی ستاد الکترونیک است تا خطاها و اشتباهات انسانی را در کارها کاهش دهیمو چاره ای نداریم که به سیستم های مکانیزه متوسل شویم که در این ارتباط اقدامات مان را آغاز کرده ایم و به زودی تمامی شبکه های درآمدی شهرداری به هم لینک و در واحدی که عملیات مالی جابجا شود توسط مسئول مربوطه قابل مشاهده خواهد بود. شهردار مسجدسلیمان در ارتباط با راه اندازی  سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز گفت: به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان و جلب رضایت آنان، سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباط شهروندان با مدیریت شهری راه اندازی شده است و وظیفه مدیران شهرداری، رسیدگی فوری و پاسخگویی مناسب به درخواست شهروندان است. وی ادامه داد: کاهش تردد درون شهری، صرفه جویی در وقت و هزینه ها، ارتباطی آسان، یکسان و سریع با شهرداری از مزایای این سامانه است.

شهام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در سال ۹۷ می خواهیم نیروهای اجرایی و توانمد شهرداری را به حداکثر برسانیم و رویکرد شهرداری این است نیروهای ستادی را کاهش و نیروهای اجرایی را خصوصا در واحدهایی مثل فضای سبز، عمرانی، تنظیفات و… را افزایش دهد.

ایشان در ارتباط با آسفالت محلات نیز گفت: در بررسی هایی که انجام شد بعضی مناطق کم تر توسعه یافته شناسایی که در فاز اول کار آسفالت ۱۴ منطقه به زودی آغاز خواهد شد. وی گفت: اولویت ما مناطق کمتر توسعه یافته است تا بتوانیم آن ها را به یک سطح قابل قبولی برسانیم که البته جا دارد از تلاش های علی عسگر ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برای تامین بخشی از قیر مورد نیاز تقدیر و تشکر نمایم.

شهردار مسجدسلیمان در ارتباط با بودجه شهرداری نیز گفت: بودجه جاری امسال ما ۳۵ میلیارد تومان می باشد که با فرض تحقق کل بودجه حدود ۲۱ میلیارد آن حقوق پرسنل شهرداری ست و با ۱۴ میلیارد باقی مانده می بایست کارمان را پیش ببریم.

وی در ارتباط با مشکلات زباله و پسماند نیز گفت: این مشکلی ست که باید به صورت جمعی در رابطه با آن تصمیم گیری شود. همفکری نخبگان، سازمان های مردم نهاد و پشتیبانی ادارت می تواند به حل این مشکل به صورت اساسی کمک کند و امیدواریم سال ۹۷ مسجدسلیمان یکی از شهرهای موفق در این زمینه باشد.

ایشان در ارتباط با حادثه رانش کوه در منطقه نفتک نیز گفت: اتفاق رانش کوه در منطقه نفتک قابل پیش بینی بود. وی ادامه داد: من معتقدم با مدیریت صحیح می توان از وقوع بسیاری از حوادث جلوگیری کرد که البته در این رابطه احتیاج به مشارکت بیشتر مردم داریم.

سلیمانی از احداث دو بلوار کمربندی غربی و شرقی خبر داد و گفت: بلوار شرقی با اعتباری معادل ۶۰ میلیارد تومان که امسال ۱۵ میلیارد ان اختصاص داده شده است و بلوار غربی با اعتباری حدود ۸۰ میلیارد تومان که اعتبار آن توسط سازمان برنامه و بودجه تامین می شود به زودی کلید زده خواهد که می توان از آن به عنوان دو پروژه زیربنایی نام برد.

سلیمانی در ارتباط با پروژه های عمرانی شهرداری نیز گفت: ایجاد توسعه و اصلاح معابر شهری، توسعه فضای سبز، زیرسازی و آسفالت محلات، تخریب و بازسازی پل های مالجونکی، داریوش محمدی، هشت بنگله، نصب تجهیزات هوشمندسازی معابر و تقاطع ها، احداث پارک ۵۰ هکتاری تمبی،بازسازی مسیل ها و… بخشی از پروژه های عمرانی شهرداری مسجدسلیمان در سال پیش رو خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.