• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11803اخبار امروز : 0
2

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:
اجرای پروژه های نفت با محوریت اقتصاد مقاومتی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32022
  • ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: ۲ پروژه خط لوله انتقال نفت در این شرکت با محوریت اقتصاد مقاومتی اجرا شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،  قباد ناصری، مدیر عامل شرکت بهره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: ۲ پروژه خط لوله انتقال نفت در این شرکت با محوریت اقتصاد مقاومتی اجرا شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،  قباد ناصری، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بیان داشت: ۲ خط لوله به طول ۲۱ هزار و ۲۰۰ متر  با هدف تسهیل در فرآیند انتقال نفت تولیدی و همچنین صیانت از محیط زیست در ۲ شهرستان مسجدسلیمان و ایذه اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این ۲ عملیات اصلاحی ضمن نوسازی و ایمن بخشی فرآیند انتقال ۲۲۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی واقع در حریم خطوط لوله با جمع‌آوری و خط لوله قدیمی از حریم مسکونی روستاها خارج شد. مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  با اشاره به اینکه این اقدام علاوه بر فراهم کردن امکان کشت و زرع توسط روستاییان واقع در مسیر قبلی دارد گفت:  تأثیر زیادی در توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان ایفا می‌کند. وی تأکید داشت: این اقدامات خطر پوسیدگی، نشت نفت و در نهایت آلایندگی محیط زیست مرتفع می‌شود و از سوزاندن مایعات گازی پالایشگاه تمبی جلوگیری و این فرآوردهٔ نفتی به جای سوزانیدن و ایجاد آلایندگی، فرآورش کرده  و موجب ارز آوری و تأمین نیازهای اقتصادی کشور می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.