• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
3

بازدید بخشدار گلگیر و جمعی از مسئولین از روستاهای مختلف منطقه تلبمن
ترمیم و مرمت جاده ارتباطی به تلبمن / پرداخت تسهیلات ساخت و مقاومت سازی / احداث یک باب مدرسه در صورت تامین زمین + تصاویر

  • کد خبر : 31705
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور بیژن قنبری بخشدار گلگیر، ابراهیم جعفری شهنی رییس بنیاد مسکن شهرستان، علیرضا تلغری رییس راهداری مسجدسلیمان، حکمت نژاد رییس آموزش و پرورش عشایر، و جمعی از روسای ادارات، از روستاهای مختلف منطقه تلبمن از توابع بخش گلگیر بازدید و مشکلات این مناطق مورد بررسی قرار گرفت. بیژن قنبری بخشدار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور بیژن قنبری بخشدار گلگیر، ابراهیم جعفری شهنی رییس بنیاد مسکن شهرستان، علیرضا تلغری رییس راهداری مسجدسلیمان، حکمت نژاد رییس آموزش و پرورش عشایر، و جمعی از روسای ادارات، از روستاهای مختلف منطقه تلبمن از توابع بخش گلگیر بازدید و مشکلات این مناطق مورد بررسی قرار گرفت.

بیژن قنبری بخشدار گلگیر در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: در این بازدید ضمن دیدار با عشایر غیور منطقه در ارتباط با مشکلات مختلف منطق صحبت و تصمیم گیری شد.

وی ادامه داد: از جمله این تصمیمات می توان به ترمیم و مرمت جاده ارتباطی به تلبمن از منطقه چهاربیشه و پرداخت تسهیلات ساخت و مقاومت سازی به مبلغ ۱۸ میلیون تومان و پرداخت تسهیلات تعمیرات بستگی به نیاز توسط اداره مسکن و شهرسازی اشاره کرد. بخشدار گلگیر ادامه داد: در این جلسه همچنین قرار شد پس از تامین زمین توسط اهالی یک باب مدرسه در این منطقه احداث گردد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.