• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11803اخبار امروز : 3
0

هافبک نفت مسجدسلیمان:
با حمایت هواداران مسجدسلیمانی‌ لیگ برتری می‌شویم

  • کد خبر : 31691
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هافبک نفت مسجدسلیمان درباره رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: نیم فصل دوم را با روند خوبی شروع می‌کنیم تا قهرمانی را به ارمغان بیاوریم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین دوستدار درباره رقابت‌های نیم فصل اول لیگ یک گفت: با اینکه کسی فکر نمی‌کرد ما مدعی باشیم خیلی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هافبک نفت مسجدسلیمان درباره رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: نیم فصل دوم را با روند خوبی شروع می‌کنیم تا قهرمانی را به ارمغان بیاوریم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین دوستدار درباره رقابت‌های نیم فصل اول لیگ یک گفت: با اینکه کسی فکر نمی‌کرد ما مدعی باشیم خیلی یکدست و بی نقص عمل کردیم تا نیم فصل را با اختلاف قهرمان شویم. ما یک ماه زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات را آغاز کردیم. روابط آقای فکری با بازیکنان به شکلی است که رفاقت معنی واقعی دارد و همه برای یک هدف در بازی‌ها حاضر می‌شویم.

وی ادامه داد: نیم فصل دوم را هم با همین روند شروع می‌کنیم تا قهرمانی را به ارمغان بیاوریم و پیش می‌رویم تا ببینم چه پیش می‌آید.هافبک نفت مسجدسلیمان درباره سطح رقابت‌های این فصل عنوان کرد: سطح رقابت‌ها عالی بود. گسترش فولاد تبریز مقابل خونه به خونه شکست می‌خورد و این کیفیت لیگ یک را نشان می‌دهد. بعضی از بازی‌های ما از لیگ برتر هم کیفیت بیشتری دارند. رقابت‌های سخت تری در نیم فصل دوم پیش رو داریم ولی با تیمی که ما داریم و حمایت مردم خونگرم مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. انشاءالله. همینطور است ما هم از شما تشکر میکنیم به خاطر بازیهای خوبتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.