• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

نامه ائمه جمعه استان خوزستان به رییس جمهور در اعتراض به شرایط استخدامی وزارت نفت

  • کد خبر : 31407
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ائمه جمعه استان خوزستان در نامه ای از دکتر حسن روحانی رییس جمهور خواستند در شرایط استخدامی در نظر گرفته توسط وزارت نفت تجدید نظر به عمل آید. متن نامه بدین شرح است: بسمه تعالی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم سلام علیکم با ارزوی طول عمر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ائمه جمعه استان خوزستان در نامه ای از دکتر حسن روحانی رییس جمهور خواستند در شرایط استخدامی در نظر گرفته توسط وزارت نفت تجدید نظر به عمل آید. متن نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم

سلام علیکم

با ارزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توفیق جنابعالی همان طور که مستحضرید ائمه جمعه به عنوان روحانیت انقلابی در بلاد هم وظیفه حمایت از مسولان دلسوز کشور و هم وظیفه توجه به مشکلات و خواسته های مردم را به عهده دارند. لهذا به همان اندازه که تضعیف مسولان را غیر جایز می دانند ، بی توجهی به مشکلات مردم را ناروا می شمرند بر همین اساس ائمه جمعه استان خوزستان بر خود لازم دیدند نکته ای را برای جنابعالی که خود از قشر روحانیت هستید بیان نمودع و امیدواریم که حسن تدبیر و دستور جدی آن جناب این معضل حل شود . اخیرا یک تصمیم غیر اصولی و غیر منطقی و غیر قابل قبول توسط وزارت نفت، وضعیت اجتماعی و امنیتی استان را با یک بحران جدی روبرو نموده است زیرا از طریق وزارت مذکور (که عمده افتخارات و عملکرد خود را مدیون آب و خاک خوزستان می باشد ) جهت استخدام ۲۵۰۰ نفر بخشنامه ای صادر گردیده که شرایط مندرج در آن (از قبیل معدل، اولویت برای فارغ التحصیل بعضبچی از دانشگاهها، سابقه کار و …) در صورت اجرایی شدن، یقینا موجب خواهد شد که شهروندان و جوانان غیور و متدین خوزستانی کم بهره و یا بی بهره گشته و قطعا موحبات نارضایتی جدی آنها را فراهم نمود زیرا با چشم خود می بینند که همه استان ها اولویت را به جوانان خود داده و کمتر شاهد استخدام شهروندان خوزستانی در مشاغل استان های دیگر هستند .

ما ائمه جمعه با قطع به یقین اعلام می داریم اجرایی شدن این شیوه استخدام، مردم و به ویژه جوانان این استان را به دامان دشمنان بدخواه نظام و رهبری و دولت خدمتگزار که کشانده و از آغوش انقلاب و روحانیت و دور ساخته و در نهایت موجب یک انفجار و بحران غیر قابل کنترل خواهد نمود . به همین جهت ائمه جمعه این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهند نمود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.