• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11803اخبار امروز : 0
2

عضو هیأت علمی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به عنوان محقق داور دنیا در زمینه فیزیک-کیهان شناسی انتخاب شد

  • کد خبر : 31338
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در رده بندی انجام شده توسط مؤسسه پابلونز (Publons.com)، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان جزء محقق داور دنیا در زمینه فیزیک- کیهان شناسی و علم مواد انتخاب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان، در آخرین ربندی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در رده بندی انجام شده توسط مؤسسه پابلونز (Publons.com)، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان جزء محقق داور دنیا در زمینه فیزیک- کیهان شناسی و علم مواد انتخاب شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان، در آخرین ربندی اعلام شده از سوی مؤسسه پابلونز که در نوامبر ۲۰۱۷(آبان ۱۳۹۶) منتشر کرد، دکتر رامین یوسفی عضو هیأت علمی گروه فیزیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، جزء ۱۰ درصد محقق داور دنیا در زمینه فیزیک- کیهان شناسی در سال ۲۰۱۶، و جزء ۱ درصد محقق داور دنیا در زمینه فیزک- کیهان شناسی و علم مواد معرفی شد.

رامین یوسفی محقق جوان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، تاکنون بیش از ۹۰ مقاله ISI در ژورنال‌های بین‌المللی و سه فصل کتاب خود را توسط ناشرین معتبری همچون وایلی و الزوایر به چاپ رسانده است که بیش از ۲۵۰۰ بار به این مستندات تا کنون ارجاع داده شده و  دارای ضریب ارجاع ۲۷ (H index=27) می‌باشد. همچنین ایشان در سال ۱۳۹۵ از طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از محققین برتر دانشگاه آزاد شناخته شدند و برنده جایزه برنز امام خمینی(ره) شدند.

در ضمن، کارهای تحقیقاتی ایشان منجر به بستن دو قرار داد برون دانشگاهای با شرکت توانیر خوزستان و سد شهید عباسپور به مجموع مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰/۳ ریال (سه میلیار و ششصد میلیون ریال) شده است که یکی از بزرگترین قرار دادهای دانشگاه آزاد بوده است.

شایان ذکر است: مؤسسه پابلونز  مؤسسه‌ای دانشگاهی از کشور نیوزلند- انگلستان می‌باشد که داوری ژورنال‌های ISI را مونیتر می‌کند. این مؤسسه در سال ۲۰۱۲ بنا شده و تاکنون ۲۵۰۰۰ ژورنال را رصد کرده و داوری بیش از ۲۰۰۰۰۰ محقق را در یک میلیون مقاله پی‌گیری کرده است. یکی از کارهای مهم این مؤسسه شناسایی داورهای بین‌المللی می‌باشد. در واقع هر داوری که توسط یک محقق در دنیا برای یک مقاله انجام می‌شود، توسط پابلونز ثبت می‌شود. از این‌ رو پابلونز کشورها و محققین را هر سال بر اساس میزان و کیفیت مقالات رده بندی می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تبریک به استاد محترم دکتر رامین یوسفی…و تبریک به دانشگاه آزاد مسجدسلیمان بخاطر داشتن چنین استاد موفق و افتخارآفرینی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.