• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11803اخبار امروز : 0
0

افتخاری دیگر برای مسجدسلیمان:
غلامرضا سیاهپور دبیر فدراسیون وزنه برداری ایران شدند

  • کد خبر : 23832
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- غلامرضا سیاهپور رییس سابق بنیاد شهید و امور جانبازان شهرستان مسجدسلیمان به عنوان دبیر فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران انتخاب سد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در پانزدهمین نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری  که در محل فدراسون وزنه برداری برگزار شد نایب رئیس و دبیر جدید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- غلامرضا سیاهپور رییس سابق بنیاد شهید و امور جانبازان شهرستان مسجدسلیمان به عنوان دبیر فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران انتخاب سد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در پانزدهمین نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری  که در محل فدراسون وزنه برداری برگزار شد نایب رئیس و دبیر جدید فدراسیون وزنه برداری انتخاب شدند.

بر همین اساس و با توجه به پیشنهاد ارائه شده مبنی بر حضور دکتر داود باقری بعنوان نایب رئیس فدراسیون و نیز معرفی غلامرضا سیاهپور بعنوان دبیر جدید فدراسیون وزنه برداری این گزینه به مشورت گذاشته شد و در نهایت پس از بررسی وضعیت هر دو گزینه با اکثریت آراء، شورای عالی فنی دکتر باقری را بعنوان نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و غلامرضا سیاهپور را بعنوان دبیر این مجموعه گزینش کردند و به این انتخاب رای مثبت دادند. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این موفقیت را به غلامرضا سیاهپور تبریک عرض می نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.