• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
2

بازديد اهالي رسانه و خبرنگاران شهرستان هاي مسجدسليمان و انديكا از سد و نيروگاه شهيد عباسپور +تصاوير

  • کد خبر : 23227
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور اهالي رسانه شهرستان هاي مسجدسليمان و انديكا مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار شد. به گزارش سايت خبي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سید حمید صالحی مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشمان بيدار جامعه هستند كه مي توانند بر جامعه و فرهنگ مردم اثر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور اهالي رسانه شهرستان هاي مسجدسليمان و انديكا مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار شد. به گزارش سايت خبي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سید حمید صالحی مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشمان بيدار جامعه هستند كه مي توانند بر جامعه و فرهنگ مردم اثر گذار باشند. وي ادامه داد: اصول اخلاقى حرفه روزنامه‌نگارى مقرر مى‌دارد که روزنامه‌نگاران در هر مرحله و مقامى که باشند به خير و مصلحت جامعه ايمان کامل داشته باشند.

وي ادامه داد: در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان و انتشار آن ها بسیار دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است. مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: اهمیت کار خبرنگاری به گونه ای است که خداوند در قران کریم به قلم قسم می خورد و این قسم خداوند نشان از جایگاه والای خبرنگاری و قلم است. صالحي افزود: 17مرداد سالروز شهادت محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است را گرامی می داریم و اميدواريم اهالي رسانه بتوانند حلقه اتصال و پل ارتباط مناسبی بین مردم و مسئولان باشند و بدانند که امانت دار ودیعه الهی هستند که قداست این قلم عرصه خبر و خبررسانی را مقدس و کار یک خبرنگار را تا مادامی که در مسیر حق و حقیقت باشد منزه می دارد.

وی در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ممكن است بعضي ها به دلايلي از قلم و يا مطلبي كه مي نويسيد ناراحت شوند اما قطعاً شما از دلسوزان واقعي نظام مقدس جمهوري اسلامي هستيد. سید حمید صالحی با تاکید بر اهمیت صرفه جویی در مصرف آب خاطر نشان ساخت: وضعیت منابع آبی در کشور نگران کننده است و در صورت ادامه روند هدر رفت آب سرزمین زرخیز خوزستان شاید در آینده با مشکلات جدی مواجه شود. در پايان اين مراسم از خبرنگاران شهرستان هاي مسجدسليمان و انديكا با هدايايي تقدير شد. لازم به ذكر است پيش از آغاز اين مراسم اهالي رسانه از نقاط مختلف سد و نيروگاه شهيد عباسپور بازديد كردند.

5 copy2 copy4 copy1 copy6 copyIMG_0231 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.