• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
3

به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم
دیدار جمعی از فرهنگیان مسجدسليمان با امام جمعه شهرستان

  • کد خبر : 21375
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت گرامی داشت هفته مقام معلم جمعي از پرسنل اداری و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان با حجت الاسلام اميني امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در ابتداي اين مراسم منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش ضمن تسلیت شهادت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت گرامی داشت هفته مقام معلم جمعي از پرسنل اداری و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان با حجت الاسلام اميني امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در ابتداي اين مراسم منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و استاد شهید مطهری گزارشی از اقدامات اداره تحت امر خود را برای ارتقاء جایگاه علمی و پرورشی دانش آموزان شهرستان ارائه نمود.

در ادامه حجت الاسلام امینی ضمن تبریک هفته معلم گفت: کار شما هم مهم است و هم سخت. وی ادامه داد: وقتی به اقدامات صورت گرفته نگاه می کنم از آموزش و پرورش و معلمان راضی هستم زیرا که آموزش و پرورش رشد داشته است و در استان نيز پیشرفت خوبی داشته ایم.

امام جمعه مسجدسليمان در پایان از مدیریت آموزش و پرورش و همه ی فرهنگیان که در امر آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش دارند تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.