• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 3
1

برگزاری مانور بزرگ آموزشی (دانش آموزان لازم التوجه) در مقطع ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 21195
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مانور بزرگ آموزشی (ویژه دانش آموزان لازم التوجه) در مقطع ابتدایی با حضور خیرین آموزشی در چهار پایگاه شهرستان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، جهت پیشبرد اهداف آموزشی و با توجه به افت تحصیلی در دانش آموزان لازم التوجه معاونت آموزش ابتدایی مسجدسلیمان با همکاری خیرین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مانور بزرگ آموزشی (ویژه دانش آموزان لازم التوجه) در مقطع ابتدایی با حضور خیرین آموزشی در چهار پایگاه شهرستان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، جهت پیشبرد اهداف آموزشی و با توجه به افت تحصیلی در دانش آموزان لازم التوجه معاونت آموزش ابتدایی مسجدسلیمان با همکاری خیرین آموزشی اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی ویژه این دانش آموزان نمود.

در همین راستا مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان به همراه جمعي از معاونين خود از چگونگی روند برگزاری کلاس ها بازدید نمودند.

استکی معاونت ابتدایی در گفتگويي اظهار داشت: نود درصد جامعه ی هدف از مدارس شهرستان در این طرح شرکت نمودند و به یاری خداوند تا پایان اردیبهشت با همکاری خیرین آموزشی کلاس ها ادامه خواهند داشت تا انشاالله در پایان طرح شاهد تاثیر مثبت در ارزیابی پایانی دانش آموزان باشیم.

لازم به ذکر است معاونت ابتدایی در جهت رفاه حال خانواده ها چهار پایگاه برای اجرای طرح در سه نقطه ی شهری شامل دبستان حافظ دختر و پسر در مرکز شهر ، دبستان شاهد امام رضا(ع) دروسط حوزه شهری و دبستان پاسدار دختر در انتهای شهرستان در نظر گرفت.

84512369520002541200000

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.