• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسليمان: فرمانداری به دنبال انحلال شورای شهر نیست/ متاسفانه اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به دو گروه تبدیل شده‌اند و هر گروه سعی دارد شخص مورد نظر خود را به عنوان شهردار معرفی کند

  • کد خبر : 19585
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان از متوقف شدن طرح‌های عمرانی این شهر به دلیل نبود شهردار خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علی‌رضا گرویی، با اشاره به عزل شهردار مسجدسلیمان از سوی شورای شهر و انتخاب نشدن شهردار جدید در ماه‌های گذشته، اظهار کرد: شورای شهر به دلیل نارضایتی از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان از متوقف شدن طرح‌های عمرانی این شهر به دلیل نبود شهردار خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علی‌رضا گرویی، با اشاره به عزل شهردار مسجدسلیمان از سوی شورای شهر و انتخاب نشدن شهردار جدید در ماه‌های گذشته، اظهار کرد: شورای شهر به دلیل نارضایتی از نحوه کار شهردار مسجدسلیمان اقدام به استیضاح و عزل وی کرد و سه ماه بعد از استیضاح شهردار سابق، شخصی را به عنوان شهردار معرفی کرد ولی استانداری خوزستان صلاحیت این فرد را رد کرد.

وی افزود: پس از آن، مهلت سه ماهه دیگری برای انتخاب شهردار به شورای شهر مسجدسلیمان داده شد. البته فرمانداری در تلاش است که تا 10 روز آینده این مساله را حل کند.

گرویی ادامه داد: برای انتخاب شهردار جدید از سوی شورای شهر جلسات متعددی با شورای شهر برگزار کردیم و تذکرات لازم را به شورای شهر مسجدسلیمان داده‌ایم و شورای شهر نیز باید در بازه مهلت قانونی، شهردار جدید را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: فرمانداری به دنبال انحلال شورای شهر نیست و همه تلاش بر این است که با تعامل این مساله حل و شهردار انتخاب شود ولی متاسفانه اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به دلیل اختلاف‌هایی که بین خود دارند، به دو گروه تبدیل شده‌اند و هر گروه سعی دارد که شخص مورد نظر خود را به عنوان شهردار معرفی کند.

وی افزود: در مقابل، فرمانداری رهنمون‌های لازم را متذکر شده است ولی اگر این روند در شورا ادامه یابد و در بازه زمانی که برای انتخاب شهردار به شورا داده شده، اقدام نکنند، امکان دارد از گزینه انحلال شورای شهر استفاده شود.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به متوقف شدن طرح‌های حوزه شهری در پی نبود شهردار در این شهر اظهار کرد: در حال حاضر مسجدسلیمان در آستانه نوروز است و باید برای سال جدید آماده شود، در این چند ماه که مسجدسلیمان شهردار نداشته، بیشتر طرح‌های شهر در حوزه شهری در بخش‌های عمرانی و خدمات شهری متوقف شده است.

وی گفت: در تلاش هستیم با وجود نبود شهردار، خللی در کارها وارد نشود ولی بدون وجود شهردار ادامه ارائه خدمات و طرح‌های مربوط به شهر امکان‌پذیر نیست و زمان اجرای طرح‌ها طولانی خواهد شد.

ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. آقای فرماندار لطف کنید شورارامنحل کنید ….

  2. درود بر فرماندار فهیم و پر تلاش مسجدسلیمان
    جناب مهندس گورویی یک روز غفلت در انتخاب شهردار برای شهرمان خیانت بزرگ به مردم است خواهشمند یم از اختیارات خود برای جلوگیری از این ضایعه استفاده کنید و افراد مغرض و نالایق را عزل کنید . ایشان اگر توانایی داشتند تا الان شهردار را انتخاب می کردند .
    من الله التوفیق

  3. انحلال این شورا بهترین خدمت به مردم شهرمان است چون تجربه این شورا هیچ نکته مثبتی برای شهر ندارد

  4. اقای فرماندار عزیز و پرتلاش
    همانگونه که مستحضرید این دوره شورا بجز ایجاد تنش و درد سر برای پرسنل شهرداری چیزی بهمراه نداشته است و اثار زیانبار ان تا سالهای سال برپیکره شهرداری باقی خواهد ماند.وبا افرادی که تا دیروز دم از قانون می زدند و امروز بی قانونی را رواج داده اند برخورد نمایید
    ضمنا اقای فرماندار بودجه امسال شورا تقریبا 430میلیون تومان میباشد که طبق قانون بایستی بر اساس جلسات شورا که نبا یستي در ماه بیش از دو جلسه باشد پرداخت گردد خواهشمنداست به اين مسئله ورود كنيد…

  5. اقای فرماندارلطفا با افرادی که به رای مردم خیانت میکنند برخورد کنید

  6. آقای فرماندار این دوره شورا  عملکردی بجز تنش ، و تنزل جایگاه مقدس شورا چیز دیگری  ب ارمغان نداشته  دست شما را میبوسم وسایه این شورا را از سر مردم و پرسنل شهرداری کوتاه نمایید

  7. آقای فرماندار عزیز خودتان بهتر میدانید در این دوره شورا بیشترین استخدام ها از …….بوده  و دراین مدت سه ساله عمر شورا عملکردی  به غیر از جدال  چیز دیگری بهمراه نداشته است.خواهشمندم  ضمن حسابرسی  عملکرد مالی  شورا  برای تنویر افکار عمومی  به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند برای سرنوشت آینده خود چگونه انتخاب نمایند.منتظر میمانیم 

  8. وقتی درست انتخاب نکنیم   وضعیتی بهتر از این  نخواهیم داشت 
    مسجدسلیمان اولین ها
    مسجدسلیمان آخرین ها

  9. صحبت بنده با فرماندار محترم و مسئولین استانداری میباشد.چگونه است وقتی مر قانون میگوید ظرف سه ماه شهردار توسط شورا انتخاب گردد ودر صورت عدم انتخاب استانداری به نیابت از شورا ،شهردار را میبایستی انتخاب نماید به این مهم توجه ی نگردیده وبجای قانون ،اعمال سلیقه حاکم میگردد که مثلا مجددا” مهلتی خارج از انچه قانون گفته است برای تامین نظر اقلیت شورا داده شود.این با فرمایشات مقام عظمای رهبری منافات دارد وبه فرموده ریاست محترم جمهوری ما مر قانون را باید اجرا نماییم نه مر سلیقه امید است به فوریت شهردار اتی از جوانان تحصیل کرده و با لیاقت مسجد سلیمانی انتخاب گردد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.