• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

سرمربي نفت مسجدسليمان: بزودي با يك بازيكن ليگ برتري قرارداد مي بنديم

  • کد خبر : 1862
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷

داريوش يزدي سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: به زودي با يك بازيكن ليگ برتري و دو بازيكن دسته يكي به توافق مي رسيم و قرارداد می بندیم. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان اظهاركرد: پس از آن كه اولين اردوي مان را در تهران برپا كرديم و به خوبي تمرينات مان […]

داريوش يزدي سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: به زودي با يك بازيكن ليگ برتري و دو بازيكن دسته يكي به توافق مي رسيم و قرارداد می بندیم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان اظهاركرد: پس از آن كه اولين اردوي مان را در تهران برپا كرديم و به خوبي تمرينات مان را در اين شهر پشت سر گذاشتيم، قصد داريم اردوي بعدي تيم را از 27 مردادماه به مدت 10 روز در بروجن كه داراي شرايط و آب و هوايي خوب است، برپا كنيم. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: بعد از اردوي بروجن نيز يك اردوی ديگر نزديك به شروع مسابقات ليگ، برپا خواهيم كرد تا تيم با آمادگي بيشتري راهي مسابقات شود.

يزدي اضافه كرد: از دو روز پیش به دليل امكانات مناسب تري كه شهر اهواز نسبت به مسجدسليمان براي تمرين داشت و هم اين كه قصد برگزاري يك ديدار تداركاتي در روز چهارشنبه (23 مردادماه) با تيم نفت آبادان داشتيم، به اين شهر آمديم.

وي خاطر نشان كرد: در تمرينات تيم 23 بازيكن شركت مي كنند كه از این تعداد 13 بازيكن از فصل قبل در تيم حفظ شده اند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان عنوان كرد: در فصل جديد رقابت هاي ليگ دسته اول، ما تمام تلاش مان را مي كنيم تا بتوانيم با آمادگي بالا، حضور پرقدرتي در ليگ داشته باشيم و جايگاه خوبي را به دست آوريم.

وي اضافه كرد: به دليل حمايت خوبي كه مسوولان از تيم انجام مي دهند، مطمئن باشيد ما امسال در ليگ عملكرد خوبي از خود به نمايش خواهيم گذاشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.