• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11803اخبار امروز : 0
1

پیگیری وضعیت درمانی استاد بهمن مطلق توسط دکتر محسن رضایی

  • کد خبر : 15678
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با فرزند استاد بهمن مطلق، معلم اخلاق و قهرمان وزنه برداری آسیا و کشور و استان زرخیز خوزستان، آخرین روند درمان این پیشکسوت ارزشمند ورزش شهرستان مسجدسلیمان را پیگیری نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با فرزند استاد بهمن مطلق، معلم اخلاق و قهرمان وزنه برداری آسیا و کشور و استان زرخیز خوزستان، آخرین روند درمان این پیشکسوت ارزشمند ورزش شهرستان مسجدسلیمان را پیگیری نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از  دفتر ارتباطات دکتر رضایی در مسجدسلیمان دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با تجلیل از خدمات استاد مطلق افزودند: من از نزدیک با فعالیت ها مستمر و خدمات گران بهای ایشان در کسب افتخارات ورزشی برای کشور و تربیت جوانان مستعد وزنه بردار به خصوص در شهرستان مسجدسلیمان در طول سال های متمادی به خوبی آشنا هستم .

دكتر رضايي با تاکید بر هرگونه پیگیری و همکاری برای درمان استاد مطلق از درگاه خداوند متعال شفای عاجل ایشان را خواستار شد. گفتنی است استاد بهمن مطلق اکنون به علت جراحی عارضه نخاعی در بیمارستان امام رضای تهران (۵۰۱ ارتش سابق(در بخش ICU بستری می باشند.دکتر رضا جباری فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب، عمل وی سنگین و در عین حال موفقیت آمیز بوده است اما به دلیل شرایط سنی پس از عمل جراحی هنوز به سطح بالا و عادی به لحاظ هوشیاری نرسیده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.