• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11803اخبار امروز : 0
2

واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به عنوان اولین واحد استان خوزستان به سامانه آزمایشگاه های کل کشور پیوست.

  • کد خبر : 15661
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با راه اندازی سامانه آزمایشگاه های کل کشور در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به عنوان اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان به این سامانه پیوست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر صابر ملا علی زاده معاون پژوهش و فن آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان گفت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با راه اندازی سامانه آزمایشگاه های کل کشور در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به عنوان اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان به این سامانه پیوست.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر صابر ملا علی زاده معاون پژوهش و فن آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان گفت: سامانه آزمایشگاه های کل کشور به نام “همکار آزاد (ساها) سامانه ای است که به دستور معاونت پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای سال 94 رسماً راه اندازی شده است و در این سامانه دانشگاه های آزاد اسلامی کشور موظف به ثبت عناوین آزمایشگاه ها و کارگاه های و همچنین تجهیزات موجود و نوع خدمات قابل ارایه در این مراکز پژوهشی و تحقیقاتی شده اند.

وی افزود: بر همین اساس با تلاش همکاران حوزه پژوهش و فن آوری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، کلیه آزمایشگاه ها و کارگاه های موجود با ذکر تجهیزات و نوع حدمات قابل ارایه در سامانه آزمایشگاهی ” همکار آزاد” به ثبت رسیده است.

ملا علی زاده خاطر نشان کرد: با راه اندازی سامانه آزمایشگاه های “همکار آزاد ( ساها)” فرصتی مناسب برای محققین و پژوهش گران بوجود آمده تا بدون صرف هزینه و وقت غیر ضروری با ورود به این سامانه با آزمایشگاه ها و کارگاه های و همچنین تجهیزات موجود و نوع خدمات قابل ارایه در دانشگاه های آزاد اسلامی کل کشور آشنا و با توجه به پروژه تحقیقاتی خود نسبت به انتخاب مرکز تحقیقاتی واجد شرایط اقدام نمایند.

ایشان در پایان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با بهره مندی از آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز، آمادگی دارد پذیرای محققین دانشگاه ها و مراکز و شرکت های تحقیقاتی و صنعتی منطقه و کشور برای انجام پروژهای تحقیقاتی باشد و در این خصوص این گروه از پژوهش گران می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://lwnd.iau.ir اطلاعات بیشتری از  مراکز علمی و تحقیقاتی به دست آورند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.