• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
2

اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14835
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مسجدسلیمان از اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان تا پایان اين ماه مبارک خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ایمان خسروی رييس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسليمان، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مسجدسلیمان از اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان تا پایان اين ماه مبارک خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ایمان خسروی رييس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسليمان، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه انواع مواد غذایی به ویژه محصولات لبنی، پروتئینی،روغن، خرما،برنج، قند و شکر و… از اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه این ماه در شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت:این طرح با هدف کنترل و نظارت بر قیمت ها و مقابله با گران فروشی اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تا ۳۰ تیرماه ادامه دارد. خسروی افزود در این طرح تشدید نظارت،با افزایش گشت های بازرسی، واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی ها ،تالارها و رستوران ها ،سوپر مارکت ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴سامانه ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مسجدسلیمان اعلام نمایند.خسروی با تاکید بر حفظ شئون و ارزش های اسلامی به ویژه در ماه مبارک رمضان و تکریم این ماه پر فیض و برکت بیان داشت: هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم برای تعیین زمان و کاهش ساعت کاری برخی صنوف مانند نانوایی ها، اغذیه فروشی ها،رستوران ها و …. صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.