• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
1

سرمربي نفتون:از بازیکنانم به خاطر فوتبال هدفدار و زیبا تشکر می کنم

  • کد خبر : 14012
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احسان قاضی سرمربی زحمتکش تيم مردمي نفتون در مورد بازی با استانداری کرمانشاه گفت: در بازی مقایل استانداری کرمانشاه توانستیم فوتبال خوب با برنامه و هدفداری را انجام دهیم و علیرغم زدن سه گل می توانستیم بازی را با گل های بیشتری به پایان برسانیم و من از بازیکنانم تشکر می […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احسان قاضی سرمربی زحمتکش تيم مردمي نفتون در مورد بازی با استانداری کرمانشاه گفت: در بازی مقایل استانداری کرمانشاه توانستیم فوتبال خوب با برنامه و هدفداری را انجام دهیم و علیرغم زدن سه گل می توانستیم بازی را با گل های بیشتری به پایان برسانیم و من از بازیکنانم تشکر می کنم. فاصله نزدیک خطوط؛ نگاه به عمق خط دفاع حریف ؛ عملکرد خوب هافبک های میانی و خط حمله و دفاع منطقی رمز موفقیت ما بود.

ایشان در پایان از زحمات شهروز بهامیریان؛ محمود جمشیدی؛ محمد بهمنی نژاد و علی محمد حبیبی که در آماده سازی تیم زحمات زیادی کشيدند تشکر و قدر دانی کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته سوم کشور نفتون مسجدسلیمان میزبان تیم استانداری کرمانشاه بود كه در این دیدار موفق شدند تیم قدر استانداری کرمانشاه را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. گل های نفتون را در این دیدار سجاد جباری ۲ گل و مصطفی شکری به ثمر رساندند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ای ما بد مردمی هستیم که نفتوتو فراموش کردیم چسبیدیم به نفتی که فقط اسمش از مسجدسلیمانه..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.