• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

امام جمعه موقت مسجدسليمان: شب قدر قلب ماه رمضان است

  • کد خبر : 1394
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

فلسفه روزه داري كسب اخلاص و تقوا مي باشد و براي رسيدن به آن بايد همه اعضاء و جوارع انسان از گناه و معصيت و نافرماني خداوند حفظ شود. شب قدر قلب ماه رمضان و بنا بر روايات عبادت در شب قدر بهتر از هزار ماه است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي: حجت السلام […]

فلسفه روزه داري كسب اخلاص و تقوا مي باشد و براي رسيدن به آن بايد همه اعضاء و جوارع انسان از گناه و معصيت و نافرماني خداوند حفظ شود. شب قدر قلب ماه رمضان و بنا بر روايات عبادت در شب قدر بهتر از هزار ماه است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي: حجت السلام والمسلمين سجادمنش امام جمعه موقت مسجدسليمان در نماز جمعه مورخه4/5/1392 با اشاره به در پيش بودن سالروز شهادت اميرامومئنين علي (ع) و تسليت شهادت آن حضرت به محضر آقا امام زمان (عج) شيعيان و دوستداران اهل بيت و در پيش بودن شب قدر گفت: شب قدر قلب ماه رمضان و بنا بر روايات عبادت در شب قدر بهتر از هزار ماه است.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ايشان ادامه دادند: فضيلت شب قدر آنچنان است كه در قرآن آياتي براي آن نازل شده است. شب نزول رحمت و بركات الهي شب قدر مي باشد.

حاج آقا سجادمنش در ادامه با اشاره به ماه رمضان و فلسفه روزه داري گفت: فلسفه روزه داري كسب اخلاص و تقوا مي باشد و براي رسيدن به آن بايد همه اعضاء و جوارع انسان از گناه و معصيت و نافرماني خداوند حفظ شود. امام جمعه موقت مسجدسليمان در ادامه با اشاره به 5مرداد سالروز برگزاري اولين نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامي گفتند:

عامل حفظ ايمان نمازجمعه است. در نظام جمهوري اسلامي نماز جمعه يك نهاد مردمي است. يك نماز عبادي سياسي است. شركت در نماز جمعه آگاهي بخش است و مردم را به وظايف خود آشنا مي كند.

سجادمنش در بخشي ديگر از خطبه هاي نماز همه مردم را به شركت در راهپيمائي روز قدس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در هفته پيش رو دعوت نمودند و عنوان داشتند كه در روز قدس در كشورمان و در تمام جهان عليه همه جنايات استكبار و براي آزادي ملت فلسطين شعار خواهيم داد. وي گفت: در راهپيمائي روز قدس همه با زبان روزه شركت خواهيم كرد. وقتي خواب روزه دار عبادت است شركت در راهپيمائي عليه ستمكاران و ظالمان جايگاه و ارزش بالايي دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.