• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11783اخبار امروز : 2
2

اولین جلسه کمیسیون حفاری شهرستان مسجدسلیمان در سال جدید برگزار شد

  • کد خبر : 13411
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه کمیسیون حفاری شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه  مهندس قنبری معاون فرماندار اظهار داشت: کلیه حفاری ها در سال جدید همچون سال گذشته باید با مجوز این کمیسیون صورت بگیرد و در صورت وجود فوریت دستگاههای خدماتی به صورت تلفنی انجام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه کمیسیون حفاری شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه  مهندس قنبری معاون فرماندار اظهار داشت: کلیه حفاری ها در سال جدید همچون سال گذشته باید با مجوز این کمیسیون صورت بگیرد و در صورت وجود فوریت دستگاههای خدماتی به صورت تلفنی انجام شود زیرا در صورت نبود مجوز امکان دارد با صدمه رساندن به تاسیسات دیگر دستگاهها علاوه بر خسارت های مالی احتمال خسارت جانی هم وجود دارد. مهندس قنبری از دستگاههای خدمات رسان خواست ضمن رعایت حرائم تاسیساتی در حفاری ها در صورت نبود نقشه های تاسیساتی دیگر دستگاههای خدماتی از کارشناسان آن ها کمک بگیرند.

مهندس قنبری  اظهار داشت: مهم ترین بحث حفاری ها ضمن رعایت مسائل فنی اجرای زمانی در نظر گرفته شده می باشد و سپس ترمیم جای آن ها که یکی از مهم ترین قسمت آن است و نباید برای آبادانی مکانی با حفاری موجب تخریب در ابعاد دیگری شد. معاون فرماندار در آخر از همه دستگاهها خواست با استفاده از کارشناسان راهنمایی و رانندگی به ملاحضات ترافیکی توجه ویژه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.