• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 3
1

دكتر مسعود شهبازي:
۱۶ آذر روز قلم‌های استکبار ستیز است

  • کد خبر : 11297
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با روز ۱۶ آذر که مصادف است با روز دانشجو، دكتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان گفت: ۱۶ آذر روز قلم‌های استکبار ستیز است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد، به مناسبت روز دانشجو، مسعود شهبازی رییس واحد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با روز ۱۶ آذر که مصادف است با روز دانشجو، دكتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان گفت: ۱۶ آذر روز قلم‌های استکبار ستیز است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد، به مناسبت روز دانشجو، مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به اتفاق معاونین آموزشی و اداری مالی این واحد دانشگاهی با حضور در چند کلاس درس، فرا رسیدن روز دانشجو را به این قشر دانشگاهی تبریک عرض نمود.

شهبازی در بخشی از سخنان خود که به‌صورت مختصر بیان نمود، ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: ۱۶ آذر ماه با روز گرامی داشت مقام دانشجو نام‌گذاری شده است این روز از یک طرف روز ذهن‌هلی خلاق است و از طرف دیگر روز استکبار ستیزی است که به تعبیری دیگر می‌توان به عنوان روز قلم‌های استکبار ستیز نام برد.

وی گفت: دانشجو از جمله قشرهایی است که می تواند به عنوان خط اصلی مبارزه با استکبار از آن نام برد و در زمان‌های مختلف با بصریت خود ثابت کرده که محکم و استوار در خط ولایت فقیه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای سربلندی ایران اسلامی آن‌چنان که آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران است، ایستادگی می‌کند.

روز-دانشجو-930916-613x330

رییس واحد مسجدسلیمان در بخش دیگری از صحبت خود در خصوص تصویب رشته های جدید برای این واحد دانشگاهی گفت: با تلاش همه قسمت‌ها به‌ویژه حوزه آموزش، انشاا… به زودی خبرهای خوبی از تصویب رشته‌های جدید در مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان منتشر می‌شود که امیدوارم با این کار بتوان علاوه بر خدمت بهتر به علاقمندان ادامه تحصیل در این مقاطع ، شرایط مطلوبی برای ارتقاء این واحد دانشگاهی فراهم نمود.

لازم به ذکر در حین این برنامه، فرم نظرخواهی حاوی این سئوال که اگر رییس واحد دانشگاهی شوید چه اقدامی انجام می‌دهید؟ در بین دانشجویان توضیح و از این قشر دانشگاهی درخواست شد، علاوه بر پاسخ به این سئوال، پیشنهادهای سازنده خود را برای بهتر شدن شرایط دانشگاه بنویسند که بعد از جمع‌آوری، تمامی نظرها در کمیسیون‌های خاص بررسی و کاربردی‌ترین پیشنهادها اجرایی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.