• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11782اخبار امروز : 1
1

رئیس اداره آموزش و پرورش اندیکا:
۳۶ مدرسه مستهلک در اندیکا وجود دارد/ در پنج منطقه، دانش آموزان در کانکس درس می خوانند

  • کد خبر : 11169
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره آموزش و پرورش اندیکا از وجود 36 مدرسه مستهلک در این شهرستان خبر داد و از وضعیت موجود در حوزه مدارس شهرستان گلایه کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز، لهراسب هاشمپور از وجود ۳۶ مدرسه فرسوده در شهرستان اندیکا خبر داد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره آموزش و پرورش اندیکا از وجود 36 مدرسه مستهلک در این شهرستان خبر داد و از وضعیت موجود در حوزه مدارس شهرستان گلایه کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز، لهراسب هاشمپور از وجود ۳۶ مدرسه فرسوده در شهرستان اندیکا خبر داد و افزود: امروز دانش آموزان اندیکایی در بعضی مناطق با وضعیت بسیار بدی در حال تحصیل هستند که ما این وضعیت را به استاندار، فرماندار و نماینده مجلس اطلاع داده ایم و امیدواریم برای این موضوع هر چه سریع تر تدبیری اندیشیده شود.

وی در ادامه افزود: در بعضی دیگر از مناطق شهرستان حتی وضع بدتر می باشد و دانش آموزان در پنج نقطه شهرستان در کانکس مشغول به تحصیل هستند و این موضوع باعث ناراحتی ما و والدین آن ها شده است. هاشمپور اضافه کرد: به خاطر همین مشکلات در ابتدای سال و در شورای برنامه ریزی و با تلاش های زیاد توانستیم مسئولین را راضی کنیم که از یک میلیارد پول حوزه آموزش، مبلغ ۲۰۰ میلیون آن صرف ساخت مدرسه شود و خوشبختانه مورد موافقت گرفت که متأسفانه چند روز پیش متوجه شدیم این مبلغ در جای دیگری هزینه شده است. گفتنی است در جلسه چند روز گذشته شورای بخش آبژدان، بسیاری از اعضای شورا از وضعیت مدارس و کمبود معلم در مدارس گلایه کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باعرض سلام . از مسوولین آموزش و پرورش استان خواهشمندیم پی گیری کنند . عدم پیگیری و بی تفاوت بودن نسبت به تحصیل دانش آموزان این مرز و بوم خیانت است.

  2. سلام – روستای کمفه در شهرستان اندیکا فاقد مدرسه مناسب است و یک کانکس کوچک بدون سرویس بهداشتی و امکانات گرمایشی و سرمایشی برای بیش از 50 خانوار گذاشته شده است ؛ لطفا” رسیدگی کنند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.