• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
0

بيمارستان 213 تختخوابی مسجدسليمان تحويل موقت شد

  • کد خبر : 10943
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجري طرح هاي ملي مناطق 2 و 6 سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به احداث 6 پروژه بيمارستاني در استان خوزستان، از تحويل موقت بيمارستان 213 تختي مسجدسليمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي راه و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجري طرح هاي ملي مناطق 2 و 6 سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به احداث 6 پروژه بيمارستاني در استان خوزستان، از تحويل موقت بيمارستان 213 تختي مسجدسليمان خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازی خوزستان، داريوش مجتبائي با اعلام اين خبر گفت: بيمارستان 213 تختي مسجدسليمان در زميني به مساحت 34هزار مترمربع احداث و براي تجهيز، تحويل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي شده است.

وي با اشاره به اين كه در بيمارستان مسجدسليمان فضاي لازم براي 6 اتاق عمل ، 24 تخت CCU و ICU ، 18 تخت اورژانس و 11 تخت NICU پيش بيني شده است، اظهار داشت: براي ساخت اين بيمارستان در مجموع 40 ميليارد و 835 ميلون تومان اعتبار هزينه شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام و صلوات . انشا.. هرچه زودتر در این بیمارستان بزرگ دکترها و متخصصین در رشته های مختلف مستقر شوند و با جذب پرستاران مجرب و دلسوز خدماتی که وزارت بهداشت چندین سال به مردم منطقه ارایه نکرده است را جبران کند . آقایان وزیربهداشت و همکاران محترم ، مردم منطقه بزرگ مسجدسلیمان دین خود را با دادن بیش از هزار شهید گرانقدر به اسلام و انقلاب و ایجاد تحرک در اقتصاد کشور با ارایه شیره جان خود (نفت) ادا کرده است . انشا… مسوولین استانی با رویکرد مثبت و دید انقلابی در رفع مشکلات مردم منطقه اقدام کنند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.