• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11803اخبار امروز : 0
0

اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی در مسجدسليمان در ارتباط با ۱۲۴شهید اولین حمله ی موشکی به مسجدسليمان

  • کد خبر : 10344
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی در شهرستان مسجدسلیمان با صدور اطلاعیه ای یاد و خاطره ی ۱۲۴شهید اولین حمله ی موشکی رژیم بعثی عراق به شهرستان مسجدسلیمان را گرامی داشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این اطلاعیه آمده است: در عصرگاه روز ۳۰مهرماه ۱۳۶۲شهرستان مسجدسلیمان مورد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی در شهرستان مسجدسلیمان با صدور اطلاعیه ای یاد و خاطره ی ۱۲۴شهید اولین حمله ی موشکی رژیم بعثی عراق به شهرستان مسجدسلیمان را گرامی داشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این اطلاعیه آمده است:

در عصرگاه روز ۳۰مهرماه ۱۳۶۲شهرستان مسجدسلیمان مورد تهاجم ناجوانمردانه ۳فروند موشک اسکات B قرار گرفت که در نتیجه ی این حمله ی ددمنشانه به محلات سبز آباد، کوی ۱۷شهریور و چاه نفتی تعداد ۱۲۴نفر از شهروندان مسجدسلیمانی شهید و صدها نفر مجروح گردیدند. این حمله ی موشکی وحشیانه در طول حملات موشکی دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس بیش ترین آمار شهدا را در پی داشت. به نحوی که تعداد %۶ آمار شهدا ی حملات موشکی را شامل می شد که به دنبال این حمله ویرانگر تا پایان جنگ تحمیلی شهرستان مقاوم مسجدسلیمان بارها آماج حملات موشکی قرار گرفت. حمله ی موشکی ۳۰مهر ۱۳۶۲ سندی گویا از مظلومیت ، صبر و ایثار انقلابی مردم این خطه می باشد در سالگرد این حمله ی موشکی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی آن شهدای والامقام از مدیران و دستگاه های اجرایی مرتبط در شهرستان درخواست می گردد تا ضمن ثبت این روز به نام روز مسجدسلیمان و مقاومت با ویژه برنامه هایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای این حمله دشمن بعثی این تاریخ به عنوان نقطه عطفی مهم در تاریخ حماسه آفرینی های مردم مطلوم مسجدسلیمان گرامی داشته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.