• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
0

بهروز مكوندي: از دست دادن زمان به ضرر نفت است

  • کد خبر : 7395
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی فصل پیش تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به این که هنوز وضعیت انتخاب سرمربی و تکلیف او برای ادامه همکاری با این تیم مشخص نشده، گفت: دوست دارم فصل آینده به عنوان سرمربی یا هر سمت دیگری در کنار تیم باشم و در این لیگ برتر هم به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی فصل پیش تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به این که هنوز وضعیت انتخاب سرمربی و تکلیف او برای ادامه همکاری با این تیم مشخص نشده، گفت: دوست دارم فصل آینده به عنوان سرمربی یا هر سمت دیگری در کنار تیم باشم و در این لیگ برتر هم به تیم شهر خودم کمک کنم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: فعلا که خبر خاصی نیست اما روز دوشنبه نظری مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که به احتمال 95 درصد با مجتبی تقوی به توافق رسیده‌اند

وی در ادامه در خصوص اینکه اعلام شده دستیار اول سرمربی آینده تیم نفت هستید، افزود: چنین موضوعی مطرح شده اما باید ابتدا منتظر انتخاب سرمربی تیم بود و تا زمانیکه سرمربی انتخاب نشود، نمی‌توان در این خصوص صحبت کرد. سپس باید دید نظر سرمربی در مورد همکاری با من چیست.

سرمربی فصل پیش تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: آخرین مرتبه که با مدیران باشگاه مذاکره کردم، 3 هفته پیش بود. در آن زمان مدیران باشگاه از من برای سرمربیگری تیم برنامه خواستند ولی باید منتظرم بمانم و ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی با بیان این که در حال حاضر در کلاس مربیگری A آسیا در تهران حضور دارد و در پایان این دوره دیگر مشکلی برای هدایت این تیم در لیگ نخواهد داشت، یادآور شد: صددرصد دوست دارم فصل آینده به عنوان سرمربی یا هر سمت دیگری در کنار تیم باشم زیرا تلاش بسیاری انجام دادم تا تیم لیگ برتر آمد و می‌خواهم در لیگ برتر هم به تیم شهر خودم کمک کنم.

مکوندی در پایان در خصوص اینکه آیا از دست رفتن زمان به ضرر تیم نفت مسجد سلیمان نیست؟، گفت: تیم نفت از دسته اول به لیگ برتر آمده و باید هرچه زودتر تکلیف کادرفنی‌اش مشخص شده و تمریناتش را آغاز کند تا دچار مشکل نشود. متاسفانه هر روزی از دست می‌رود، به ضررمان است زیرا این نخستین تجربه حضور مسجدسلیمانی‌ها در لیگ برتر است و باید به خوبی خود را برای حضور در این مسابقات مهیا کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مکوندی باید در تیم بماند چون هر مربی که به مسجدسلیمان بیاد تا تیم و بازیکنان را بشناسد یک فصل گذشته است . پس این مکوندی است که تیم را جمع و جور خواهد کرد و سرمربی تیم بدون مکوندی هیچگونه موفقیتی کسب نخواهد کرد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.