• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

آکادمی گووش در مسجدسليمان ساخته مي شود

  • کد خبر : 7002
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

حسن کریمی کارگردان جوان شهرستان از شروع به کار پروژه جدید طنزی تحت عنوان ” آکادمی گووش “  خبر داد. کریمی گفت: مسجدسلیمان از جمله شهرهایی است که در سال های اخیر دارای گروه های نمایش و فیلم طنز بی شمار بود و هنرمندان زیادی در این بخش به ایفای نقش می پرداختند که متاسفانه […]

حسن کریمی کارگردان جوان شهرستان از شروع به کار پروژه جدید طنزی تحت عنوان ” آکادمی گووش “  خبر داد. کریمی گفت: مسجدسلیمان از جمله شهرهایی است که در سال های اخیر دارای گروه های نمایش و فیلم طنز بی شمار بود و هنرمندان زیادی در این بخش به ایفای نقش می پرداختند که متاسفانه امروز به دلایل مختلف مردم از وجود این هنرمندان بی بهره هستند. کریمی در ادامه افزود: با توجه به شرایط روحی و نیز مشکلات و دغدغه های گوناگون مردم برنامه های شادی بخش و نیز نشاط آور می تواند کمک شایانی به تغییر روحیات مردم کنند و ما نیز در تلاشیم حرکتی را در این مسیر و برای شادی همشهریان عزیز و جامعه بختیاری انجام دهیم.

کریمی در خصوص پروژه طنز جدیدش نیز گفت: این پروژه یک کار طنز کاملا حرفه ای می باشد و در واقع ما قصد داریم تا استعدادهایی را در بخش های مختلف در زمینه بازیگری و نیز مجری گری و دیگر بخش ها از شهرستان معرفی کنیم. ما برای این پروژه از ۱۵ بازیگر بومی بدون سابقه ی بازیگری استفاده می کنیم که در واقع همه آن ها در آینده معرفی و برای این شهرستان نقش آفرینی و افتخارآ خواهند کرد. وی در خصوص عوامل این پروژه نیز گفت: طنز آکادمی گووش (گووش به معنای برادرش می باشد ) یک طنز ۳۰ دقیقه ای می باشد که نویسندگی و کارگردانی آن توسط بنده انجام شده و تصویربرداری آن توسط مهدی محمدی و گودرز ظاهری و تدوین آن توسط میثم پروین انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که این دومین تجربه کارگردانی حسن کریمی می باشد. وی تجربه کارگردانی فیلم سراب را نیز در پرونده هنری خود دارد.

منبع/ سپنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. امیدواریم این پروژه مانند طنزهایی که در سالهای اخیر توسط به اصطلاح هنرمندان منطقه ساخته شده موجب تحقیر فرهنگ و گویش بختیاری نشود .

  2. با سلام به همه همشهری های عزیزم
    راستش من اقای کریمی رو نمی شناسم اما به نظر من این حرکت جالبیه که ایشون میخوان به خاطر شادی همشهریهامون این کارو انجام بدن .
    باید از این جوانان حمایت کرد و خواهشا سریع حاشیه سازی نکنید .
    در هر سرزمینی طنز معنا وجایگاه خاص خودش رو داره و سعی نکنید بیخودی جلو هنرمندای خوبمونو با حرفهای بی ربط بگیرید .
    تجربه ثابت کرده روی هر چیزی که ما زیادی زوم کردیم از دستمون رفته .
    برای این عزیزان آرزوی موفقیت میکنم و بهشون افتخار میکنم . بی صبرانه منتظر دیدن کارشون هستم .

  3. با سلام
    بسیار خوشحال شدم از این خبر .
    خیلی دوست دارم ببینم چطور میشه . اقای مرادی لطفا در صورت اتمام کار فایل طنز رو برای دانلود قرار بدین .

  4. بسیار جالب . منتظر دیدنش هستیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.