• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان: اعلام ویژه برنامه های نوروزی صدا و سیمای مرکز خوزستان

  • کد خبر : 6308
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان به تولید و پخش برنامه «یک یک» ویژه تحویل سال کاری از سیمای مرکز خوزستان به تهیه کنندگی شهریار آرین نژاد اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه با هدف ایجاد لحظات مفرح و معنوی در لحظه فرخنده تحویل سال طراحی شده است. مسلم رحیمی گفت: در این مرکز […]

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان به تولید و پخش برنامه «یک یک» ویژه تحویل سال کاری از سیمای مرکز خوزستان به تهیه کنندگی شهریار آرین نژاد اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه با هدف ایجاد لحظات مفرح و معنوی در لحظه فرخنده تحویل سال طراحی شده است.

مسلم رحیمی گفت: در این مرکز ویژه برنامه هایی با عناوین «بابونه بهاری»، «عطر گل بوی بهار»، «تحویل سال»، «گلبهار»، «یک یک» و «لیالی الربیعه» تهیه و تولید شده است. وی با بیان این که ویژه برنامه «تحویل سال» عنوان ویژه برنامه ای زنده است که از تولید صدای مرکز خوزستان با مدت زمان180 دقیقه روز تحویل سال از ساعت 19 الی 22 به تهیه کنندگی محمدرضا ستایش و گویندگی کیوان لطفی و لیلا حسن پور پخش می شود، افزود: این برنامه به منظور ایجاد فضای شاد و آرام و همدلی بین خانواده ها در ابتدای سال و لحظه تحویل سال با آیتم های مختلفی چون پخش سرود و موسیقی مفهومی سال جدید، پخش بیانات مقام معظم رهبری، ریاست جمهور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، تهیه گزارش از بیماران سرطانی، شیرخوارگاه ها و کسانی که در لحظه سال تحویل در محیط کار هستند، تهیه و پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان به تولید و پخش برنامه «یک یک» ویژه تحویل سال کاری از سیمای مرکز خوزستان به تهیه کنندگی شهریار آرین نژاد و با مدت زمان 240 دقیقه اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه با هدف ایجاد لحظات مفرح و معنوی در لحظه فرخنده تحویل سال طراحی شده که به صورت زنده با آیتم های شاد و متنوعی چون پخش سرود و موسیقی مختلف و دعوت از هنرمندان و خوانندگان ملی و استانی، طبیعت گردی معرفی جاذبه های دیدنی و طبیعت بکر استان، گزارش از موسسات خیریه و از کسانی که در لحظه سال تحویل در کنار خانواده هایشان نیستند، پخش پیام مقام معظم رهبری و پیام تبریک رئیس جمهور و نماینده ولی فقیه در استان، برای مخاطبان پخش می شود.

رحیمی با اشاره به اینکه «بابونه بهاری» عنوان برنامه ای ویژه ایام نوروز است که در صدای مرکز خوزستان تولید و با مدت زمان180دقیقه تهیه و پخش می شود، افزود: این برنامه با هدف ایجاد نشاط وروحیه سرزندگی و اطلاع رسانی به خانواده ها و مهمانان نوروزی و همچنین فراهم کردن فضای شاد بین مخاطبان و زنده نگاه داشتن آداب و رسوم ایرانیان به مناسبت سال جدید با آیتم های مختلفی چون نمایش، گزارش، معرفی هنرمندان، ارتباط با هواشناسی و پلیس راه و توصیه های پلیسی در مورد امنیت خانواده ها و مسافران، معرفی داروخانه شبانه روزی و اماکن تهیه مایحتاج ضروری مهمانان نوروزی تولید می شود.

این مقام مسوول در ادامه تصریح کرد: این برنامه از روز اول نوروز از ساعت 9 الی 12 به تهیه کنندگی رضا رادمهر، عبدالصالح رایگانی، تلناز سکز، امید خسروی و حمیدرضا ستایش و به گویندگی علی عطار زاده، لیلا حسن پور، زهرا پرورش، افشین حسین خانی و کیوان لطفی پخش می شود.

رحیمی با اشاره به برنامه «عطرگل بوی بهار» ویژه ایام نوروز، تصریح کرد: این برنامه تولید صدای مرکز خوزستان است که به مدت زمان150دقیقه به تهیه کنندگی رضا رادمهر، عبدالصالح رایگانی، تلناز سکز، امید خسروی و حمیدرضا ستایش و به گویندگی علی عطار زاده، لیلا حسن پور، زهرا پرورش، افشین حسین خانی و کیوان لطفی تهیه و پخش می شود.

وی افزود: این برنامه با هدف ایجاد فضای نشاط آور و مفرح و دلگرمی بین خانواده و اطلاع رسانی و آگاهی مردم از جاذبه های دیدنی و حال و هوای استان در فصل بهار و ایام نوروز با آیتم های مختلفی چون بخش نمایش گزارش های مردمی و راهیان نور، ارتباط با هواشناسی، ارتباط با مراکز استان ها اطلاع رسانی در مورد کشیک ها و به پخش پیامک ها و تماس های مخاطبان می پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، خاطرنشان کرد: «گلبهار» عنوان ویژه برنامه عید نوروز و کاری از تولید سیمای مرکز خوزستان است که با مدت زمان 60 دقیقه با ساختارترکیبی به تهیه کنندگی وصی لله عبدالهی با آیتم هایی چون آنونس، مهمانان، کارشناس، خواننده پخش گزارش های مردمی و گزارش راهیان نور، دید و بازدید مردم در ایام عید تولید و پخش خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: این برنامه با رویکرد ایجاد فضای شاد و نشاط اور با موضوعات مختلفی چون گلگشت (معرفی اماکن و جاذبه های دیدنی استان)، دعوت از مهمانان مختلف چون هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان و افراد موفق و همچنین با اجرای مشترک یک مجری و مجری نمایشی می پردازد.

وی با بیان اینکه همچنین این برنامه در هفته دوم عید نوروز به موضوع ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور کارشناس مذهبی و پخش مداحی می پردازد، یاد آور شد: دست اندر کاران تولید این برنامه رضا حسینی روزبهانی دستیار تهیه و بهزاد خیراللهی و وصی الله عبداللهی مجری و حسین محمدی مجری بازیگر هستند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان، با بیان اینکه «لیالی الربیعه» نیز ویژه برنامه ای تولید صدای عربی مرکز خوزستان است که با مدت زمان120دقیقه با ساختار ترکیبی تولید و پخش می شود، تاکید کرد: دست اندرکاران تولید این برنامه تهیه کنندگان حسین حیاوی، عبدالله طرفی و روشنک عباسیان و گویندگان قاسم رضا زاده، فرح احمدی، سید هاشم لطیفی و مرضیه حسینی هستند. وی توضیح داد: این برنامه با موضوعات متنوع ویژه نوروز همچون دید و بازدید صله رحم، امید به آینده در سال جدید، تقویت فرهنگ دفاع مقدس با هدف ایجاد سرگرمی اطلاع رسانی و آموزش با تمرکز بر آداب و رسوم مردم عرب خوزستان و همچنین معرفی اشعار و اماکن دیدنی و آثار دفاع مقدس و پخش پیام های هشدار دهنده و در راستای بالا بردن آگاهی مخاطبان می پردازد و نمایش های زنده، گزارش از راهیان نور، گفتار، شعر خوانی مسابقه و پخش سرودهای ریتمیک و آنوس های شاد از آیتم های این برنامه است.

گزارشگر: حسین عبدالعزیزی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.