• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
2

هشدار وزیر اقتصاد به تخطی‌کنندگان ارائه تسهیلات تولید
 شرکت‌های نفتی بدون منت به مسجدسلیمان خدمت کنند/شنیدم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخشی از وجوه عمرانی اختصاص داده شده را در سال گذشته برگردانده است/ با وجود این همه نیاز در مسجدسلیمان آیا نباید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و دیگر شرکت ها رسماً برای پیشرفت منطقه ای ایفا نقش کنند

  • کد خبر : 58624
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>هشدار وزیر اقتصاد به تخطی‌کنندگان ارائه تسهیلات تولید</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''> شرکت‌های نفتی بدون منت به مسجدسلیمان خدمت کنند/شنیدم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخشی از وجوه عمرانی اختصاص داده شده را در سال گذشته برگردانده است/ با وجود این همه نیاز در مسجدسلیمان آیا نباید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و دیگر شرکت ها رسماً برای پیشرفت منطقه ای ایفا نقش کنند</span>

 شرکت‌های نفتی بدون منت به مسجدسلیمان خدمت کنند/شنیدم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخشی از وجوه عمرانی اختصاص داده شده را در سال گذشته برگردانده است/ با وجود این همه نیاز در مسجدسلیمان آیا نباید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و دیگر شرکت ها رسماً برای پیشرفت منطقه ای ایفا نقش […]

 شرکت‌های نفتی بدون منت به مسجدسلیمان خدمت کنند/شنیدم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخشی از وجوه عمرانی اختصاص داده شده را در سال گذشته برگردانده است/ با وجود این همه نیاز در مسجدسلیمان آیا نباید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و دیگر شرکت ها رسماً برای پیشرفت منطقه ای ایفا نقش کنند

رویش زاگرس: وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: اگر بانکی در ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان تخطی کند با جدیت با مدیر آن شعبه برخورد می‌شود و تیم ویژه‌ای نیز از سوی سازمان بازرسی در این خصوص تعیین می‌شود تا تولیدکنندگان بتوانند نفسی تازه کنند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، امروز در نشست شورای اداری مسجدسلیمان اظهار کرد: تمامی تلاش ما این است که بی‌توازنی توسعه اقتصادی که در دولت‌های گذشته بین مناطق برخوردار و مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای ایجاد شد را کمرنگ کنیم.

وی با بیان این که در حال حاضر وضعیت ایده‌آلی را شاهد نیستیم، ادامه داد: گرچه در طی یکسال گذشته اقدامات ارزشمندی در راستای پرونده‌های مالیاتی، وصول مطالبات بر زمین مانده‌، پرداخت عوارض آلایندگی و ارزش افزوده اقدامات ارزشمندی اتفاق افتاده است.

خاندوزی با اشاره پرداخت عوارض آلایندگی به مسجدسلیمان طی روزهای آینده، تصریح کرد: این عوارض برای شهرستان مسجدسلیمان به برکت حضور رئیس جمهور از ۷۱ میلیارد تومان به ۹۵ میلیارد تومان افزایش یافته است که در اسرع وقت در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد. در عین حال پیش‌بینی شده است که عوارض آلایندگی برای لالی و اندیکا نیز افزایش یابد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: اولویت سنجی برای هزینه‌کرد منابع ملی از هنر مدیران است چرا که درخواست‌ها برای رفع نیازمندی‌ها بسیار زیاد است از این رو اولویت یک منطقه باید توسط مدیران تعیین شود.

خاندوزی با اشاره به این که مدیران منطقه‌ای باید شجاعت و تدبیر لازم برای اولویت‌سنجی نیازهای شهرستان را داشته باشند، بیان کرد: یکی از موارد مهم  ایجاد فرصت‌های شغلی است که باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود. وی ادامه داد: شنیدم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخشی از وجوه عمرانی اختصاص داده شده را در سال گذشته برگردانده است. با وجود این همه نیاز در مسجدسلیمان آیا نباید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و دیگر شرکت ها رسماً برای پیشرفت منطقه ای ایفا نقش کنند.

وی همچنین با تاکید بر صیانت از حق مردم، گفت: هر جایی که صحبت از حق مردم به میان می‌آید حق‌الناس است و بخشودگی‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی و خصوصی در این میان جایی ندارد و نحوه‌ی استفاده از این مالیات‌ها نیز باید در راستای احقاق حقوق مردم باشد.

خاندوزی در عین حال حق معضل اشتغال جوانان را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: در همین راستا باید فعالیت صنایعی مورد حمایت قرار بگیرند که اشتغال‌زا هستند.

وی با اشاره به اهمیت مسجدسلیمان در اقتصاد کشور گفت: ‌نمی‌توان از منطقه‌ای سالها برای اقتصاد کشور بهره‌ برد اما آن را به عنوان معین توسعه قرار نداد. در این شهرستان نیازهای زیادی دیده می‌شود و شرکت‌های فراوانی که در این منطقه مشغول به فعالیت هستند باید به عنوان یک شرکت معین در توسعه مسجدسلیمان بدون هیچ منتی بر مردم، ایفای نقش کنند.

خاندوزی همچنین خاطرنشان کرد: اگر بانکی در ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان تخطی کند با جدیت با مدیر آن شعبه برخورد می‌شود و تیم ویژه‌ای نیز از سوی سازمان بازرسی در این خصوص تعیین می‌شود تا تولیدکنندگان بتوانند نفسی تازه کنند. لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگشت وجوه عمرانی را تکذیب کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. حالا هرکس ندونه فکر میکنه این حرفها را یکی از شهر وندان میزنه نه یک وزیر..پس دستورات بالاسری را شما میفرمایید باید نادیده گرفت ..بعد متوجه نمیشم ای دوستان یکی بیاید محکم به مخ من بزند این ها که گفته چی حساب میشه اصلا اومد چکار کنه ؟پیشنهاد داده یا دستور یا خواهش کرده ؟بعد از کی و به کی شکایت کرده .ولا نمیفهمم .بالله نمیفهمم…آدم نمیدونه قسم حضرت عباس رو باور کنه یا دم خروس را …شاید هم منظورش اینه کلا خودمون باید یه کاری بکنیم که البته و صد البته آخر همه تصمیمات و بهترین هم همین است .فقط کسی که این زنجیره را ایجاد و وصل کند پیدا نمیشود چون هرکسی این زمانه خودش را قفل زنجیر میداند و نه حلقه .همه ماشاالله جایی که باید کاری کنند حرفش را میزنند وقتی هم کسی خواست کاری کند همه جوره مانعش میشوند .این شده وضعیت خیلی از شهرهای مشکل دار ما یعنی آدمهای ظاهر و باطن یکی کم داریم واقعیت .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.